Jesteś tutaj

Nowy Peugeot Boxer - nowe udogodnienia dla użytkowników

Jako jeden z czołowych europejskich producentów pojazdów dostawczych, który dysponuje bogatą gamą modeli, Peugeot kontynuuje proces odnawiania swojej oferty wprowadzając na rynek nowego Boxera.

Solidność i trwałość nowego Peugeot Boxera została przetestowana na dystansie ponad 4 milionów kilometrów i sprawdzona w najtrudniejszych warunkach. Jakość jest również widoczna w nowoczesnej stylistyce, nawiązującej do innych modeli marki.

Bardzo niskie koszty eksploatacji, szczególnie dzięki niskiemu zużyciu paliwa, oraz konkurencyjne umowy serwisowe umożliwiają w pełni bezstresowe użytkowanie samochodu.

Nowy Peugeot Boxer oferuje szeroki wybór nadwozi i ładowności - jeden z największych w tym segmencie, co w połączeniu z nowoczesnym wyposażeniem, stworzonym na potrzeby firm ułatwia codzienną pracę.

Nowy Peugeot Boxer, to znacznie więcej niż środek transportu - to prawdziwe narzędzie pracy zwiększające efektywność prowadzonej działalności.

– Po całkowitym odnowieniu swojej oferty samochodów osobowych, Peugeot aktualnie kończy odnawianie swojej gamy modeli dostawczych. Wprowadzając na rynek nowego Peugeot Boxera, marka oferuje  pojazd, który spełnia potrzeby i wymagania użytkowników wykorzystujących samochód w swojej działalności zawodowej – mówi Maxime Picat - dyrektor generalny Peugeot.

– Jakość, solidność, wyposażenie w połączeniu z nowoczesną i atrakcyjną stylistyką nowego Peugeot Boxera to kolejne elementy ofensywy produktowej i rozpoczętego procesu podnoszenia wyposażenia modeli. Jest on również elementem naszej strategii podboju światowych rynków. Aż 30% egzemplarzy jest sprzedawanych poza Europą – mówi Xavier Peugeot - dyrektor ds. Produktów Peugeot.

Galeria: 
Pliki: 
ZałącznikWielkość
PDF icon Nowy Peugeot Boxer 210.69 KB

Podobne artykuły

Nowe Kangoo Z.E. i Mastera Z.E. to nowe elektryczne modele dostawcze tej marki zaprezentowane w salonie w Brukseli.

Jak oszczędnie można jeździć samochodem dostawczym? Dwie pierwsze edycje mistrzostw ekonomicznej jazdy „Van Economy” pokazały, że małemu vanowi miejskiemu, Citanowi, wystarczy 2,6l/100km, zaś jego kuzyn z segmentu średnich samochodów dostawczych, Vito, pokona ten dystans zużywając jedynie 3,3l paliwa. W tym roku na swój rekord czeka Sprinter. Na najbardziej ekonomicznie jeżdżącego kierowcę czeka - poza mistrzowskim tytułem - bardzo atrakcyjna nagroda.

X