Żabka

W sklepach Żabka można już płacić kartami Diners Club. Udostępnienie akceptacji tych kart to efekt współpracy Diners Club Polska z First Data, która dostarcza sieci Żabka terminale i najnowocześniejsze rozwiązania płatnicze.

Zainteresowanie usługą odbioru i nadania paczek Poczty Polskiej w liczącej blisko 5600 sklepów sieci Żabka rośnie: od początku roku odebrano już ponad milion paczek Poczty Polskiej, czyli więcej niż w całym 2018.

Sieć Żabka prowadzi dalszy dynamiczny rozwój swoich pięciu Centrów Logistycznych, chcąc stale podnosić efektywność łańcucha dostaw. Obecnie sieć poszukuje ponad 50-ciu  pracowników, w tym operatorów wózków widłowych oraz specjalistów obsługujących procesy magazynowe do Centrum w Szałszy k. Gliwic oraz w Będzieszynie pod Pruszczem Gdańskim.

Ruszył konkurs organizowany przez sieć sklepów Żabka „Ogarnij BIG DATA z Żabką”, który skierowany jest do studentów poznańskich uczelni. Zwycięski zespół odwiedzi amerykańską Dolinę Krzemową, a wszystkie teamy, które przejdą do drugiego etapu, otrzymają nagrody pieniężne.

Sieć Żabka wspólnie z Wyższą Szkołą Logistyki w Poznaniu i innymi partnerami realizuje program wsparcia kadry nauczycielskiej oraz uczniów szkół średnich klas o profilu logistyka i spedycja. Projekt ma przyczynić się do poprawy jakości kształcenia w zakresie logistyki oraz pozwolić młodym ludziom na wykorzystanie zdobytej wiedzy w praktyce. W jego ramach w szkołach realizowane są spotkania z przedstawicielami Żabki oraz organizowane są praktyki w Centrach Logistycznych sieci.

Żabka udostępniła dla swoich franczyzobiorców specjalną aplikację mobilną, która ułatwia codzienne zarządzanie sklepem. Narzędzie pozwoli m.in. monitorować na bieżąco wyniki sprzedaży w placówkach, generować symulację przychodów czy rozliczenia finansowe.

Sieć sklepów Żabka od lat stara się angażować w niesienie pomocy tym, którym potrzebne jest codzienne wsparcie. W 2018 r. przekazała Caritas ponad 180 ton żywności. To również ważne działanie społeczne, które odpowiada na problem marnowania żywności.

Sieć sklepów Żabka od lat wspiera studentów uczelni na terenie całego kraju. Tym razem przygotowała specjalny projekt dla studentów ekonometrii, matematyki oraz informatyki. W pierwszym kwartale 2019 r. ruszy konkurs Big Data z Żabką. Najlepszy innowacyjny pomysł stworzony przez studentów zostanie nagrodzony wyjazdem do amerykańskiego centrum technologicznego.

Filip Fiedorow stanie na czele Działu Marketingu Żabka Polska od dnia 1 lutego 2019 r. W tej roli będzie zarządzał zespołami Customer Insight, Customer Marketing i Customer Communications.

Pasażerowie komunikacji miejskiej od marca br. mogą doładować Warszawską Kartę Miejską w sieci sklepów Żabka i Freshmarket. Sprzedaż usługi, dostępnej w 530 punktach zlokalizowanych w Warszawie oraz ościennych miejscowościach, wzrosła na przestrzeni 3 miesięcy o 60%.

Strony

X