Wedel

Alarmująco niska populacja pszczołowatych sprawia, że na dachach kamienic i biurowców w całej Polsce powstaje coraz więcej uli. Wedel i Stowarzyszenie Serduszko dla Dzieci idą o krok dalej, w ramach prowadzenia pasieki zlokalizowanej na dachu wedlowskiej fabryki, uczą młodych ludzi podstaw przedsiębiorczości, uwrażliwiając ich jednocześnie na kwestie środowiskowe.

W portfolio E.Wedel pojawiły się długo wyczekiwane lody – połączenie oryginalnej wedlowskiej czekolady, kremowego wnętrza i nieoczywistych dodatków. Rozszerzenie portfolio zasługiwało więc na wyjątkową oprawę, dlatego launch wspiera wyjątkowa kampania „Lody jak ze snu”. W ramach niej 4 warianty smakowe – czekoladowe, waniliowe, truskawkowe i karmelowe, zostały pokazane w 4 różnych, 10-sekundowych spotach, w których sen o zwykłej sytuacji, zamienia się w senne marzenie o wedlowskich lodach.

Podczas tegorocznej Nocy Muzeów zwiedzający mieli okazję z bliska zobaczyć, jak powstają ich ulubione słodkości i poznać drogę, którą przejść muszą małe ziarna kakaowca, by stać się pyszną czekoladą. Była to niejedyna atrakcja przygotowana przez producentów z branży FMCG. Można było również zobaczyć, jak od środka wyglądają miejsca, które na co dzień nie są dostępne dla zwiedzających i które kryją w sobie sekret warzenia piwa.

Pawełki to kultowe batony od E.Wedel uwielbiane przez Polaków od lat. W tym roku świętują swoje 30. urodziny. Z tej okazji przewidziane jest wiele niespodzianek i zaskakujących nowości.

Już po raz kolejny miłośnicy czekolady będą mogli zwiedzić wnętrza Fabryki Czekolady E.Wedel podczas Nocy Muzeów. Wszystkich, którzy pragną poczuć dziecięcą radość oraz poznać niezwykłą historię firmy i tajemniczego chłopca na zebrze, firma zaprasza 20 maja  od godz. 12:00 na warszawską Pragę.

Już 26 listopada rusza 5. edycja projektu „W kuchni z E.Wedel”. W ten sposób marka zachęca Polaków do wspólnego gotowania w gronie najbliższych z wykorzystaniem wedlowskich produktów. Tajniki gotowania w programie zdradzą: Mistrzyni Czekolady E.Wedel – Joanna Profus oraz David Gaboriaud.

Kultowe batony Pawełek od E.Wedel zyskały nowe, odświeżone opakowania i kolejny zaskakujący smak – Caffe Latte. Produkty te zostaną także wsparte zintegrowaną kampanią 360 stopni obejmującą działania: telewizyjne, internetowe oraz niestandardowe.

Odwiedzający Światową Wystawę EXPO 2015 w Mediolanie przez najbliższe trzy miesiące będą mieli okazję zobaczyć makietę czekoladowego miasta wykonaną przez Maetsro, Janusza Profusa oraz cukierników z Pracowni Rarytasów.

Sukces tabliczek Karmellove udowadnia, że karmel to jeden z ulubionych smaków Polaków, a segment czekolad nadziewanych bazuje na różnorodności.

Specjalnie z myślą o najmłodszych konsumentach marka E.Wedel stworzyła wyjątkową ofertę produktów dla dzieci. Wyróżnia ją nie tylko doskonały smak oraz przyjazne opakowanie, ale także  starannie dobrane składniki. 

Strony

X