Wawel

Do portfolio marki Wawel dołącza nowy produkt – Królewskie Mleczko Waniliowe. Nowość wyróżnia się nie tylko delikatnym, pysznym smakiem i oryginalnym, eleganckim opakowaniem, ale również najlepszą jakością i czystym składem, który gwarantują tylko Dobre Składniki. W ramach kampanii przygotowano szeroko zasięgową kampanię digital, oraz degustacje w sklepach. Dodatkowo, w punktach sprzedaży pojawią się przykuwające uwagę materiały POS.

Zysk netto firmy Wawel w trzecim kwartale 2019 r. spadł o 4,3% do 18,3 mln zł. Przychody wzrosły natomiast w tym okresie o 2,6% do 135,8 mln zł.

Trudno odmówić sobie tego, co dobre. A takie są czekolady Premium Wawel. Potwierdza to pozyskany przez markę certyfikat UTZ, który oznacza, że kakao wykorzystane do produkcji słodkości pochodzi z odpowiedzialnych, zrównoważonych upraw. Wyrazisty smak i charakter czekolad Wawel Premium zachwycają każdego.

Marka Wawel współpracuje z organizatorem cyklu ekstremalnych biegów z przeszkodami Runmageddon. Wawel wspiera zawodników w trakcie wydarzeń owocowymi galaretkami Fresh & Furity, które pozwalają szybko uzupełnić zasoby energii.

Od sierpnia do października 2019 roku Wawel organizuje Festiwal Galaretek – w ramach aktywacji  wszystkie galaretki producenta, m.in. Mieszanka Krakowska, Fresh & Fruity, galaretki w formie pastylki, np. pomarańczowa i malinowa, a także wybrane czekolady z dodatkiem galaretek, są wspierane dedykowanymi ekspozycjami (standy, palety), materiałami POS i reklamami w gazetkach.

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier.

Dnia 2 czerwca w Krakowie podczas Festiwalu Kolorów by Wawel Fresh & Fruity 1145 osób spotkało się  w słodkiej strefie Wawel, by w jednym miejscu i o jednym czasie podjąć  próbę pobicia Światowego Rekordu Guinnessa w… jednoczesnym otwieraniu słodyczy.

Wawel przygotował dla konsumentów nową odsłonę swojej ekskluzywnej linii Czekolad Premium. Wśród nich: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa, a teraz także dwa nowe warianty: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa.

Dobiegły końca 3 aktywności konsumenckie marki Wawel realizowane we współpracy z partnerami handlowymi – loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za minimum 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci i bilety do kina.

Runmageddon i Wawel podęli się kolejnego wspólnego, dobroczynnego wyzwania. Zaprosili dzieci z marokańskich szkół do pokonania formuły Kids znanej z polskich edycji ekstremalnego biegu z przeszkodami i przygotowali słodką niespodziankę od marki Wawel.

Strony

X