Unilever

Unilever ogłosił, że jego fabryki, biura, obiekty badawczo-rozwojowe, centra danych, magazyny i centra dystrybucyjne na pięciu kontynentach są teraz zasilane w 100% z odnawialnej energii elektrycznej.

Cif ecorefill to nowy rodzaj produktu, który firma Unilever wprowadziła na brytyjski rynek. Ma on ułatwić życie konsumentom i mieć mniejszy wpływ na środowisko niż inne środki czyszczące.

Specjaliści firmy Unilever opracowali nową, przełomową technologię, która rozwiązuje problem sortowania i recyklingu czarnego plastiku. Firma udostępni ją wszystkim chętnym.

Unilever podsumowuje osiem lat realizacji Unilever Sustainable Living Plan. W tym czasie udało się osiągnąć wiele. 13 marek Unilever posiada certyfikaty Cruelty Free, a na każdej herbacie Lipton i Saga widnieje oznaczenie Rainforest Alliance. Kluczowa jest również współpraca z innymi podmiotami, której efektem jest między innymi podpisany 16 kwietnia „Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych”.

Już w najbliższym sezonie Unilever oraz Wawel wprowadzą na rynek lodów nowe produkty, które są rezultatem współpracy pomiędzy tymi dwiema firmami.

W tym roku Wawel i Ferrero zadebiutują na polskim rynku w kategorii lodów – informuje Puls Biznesu. Partnerem firm w tej kategorii będzie Unilever.

Przejęcie przez Unilever holenderskiej marki The Vegetarian Butcher wpisuje się w globalną strategię firmy, która zakłada powiększanie portfolio o marki z kategorii produktów roślinnych. Jest to też odpowiedź na potrzeby współczesnych konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po żywność wegetariańską i wegańską.

Flora ProActiv to produkt funkcjonalny przeznaczony do smarowania pieczywa, który skutecznie obniża poziom „złego” cholesterolu. Od teraz dostępna także w dwóch nowych wariantach, stworzonych z myślą o zdrowiu serca i mocnych kościach.

Unilever zlikwiduje swoją siedzibę główną w Londynie. Jedyną centralą prawną zostanie Rotterdam. To niejedyna zmiana, jaka zaszła w koncernie w ostatnim czasie. Firma została podzielona na trzy dywizje.

Rok 2016 udowodnił, że zrównoważone podejście korzystnie wpływa na rozwój działalności firmy Unilever. Z najnowszego raportu podsumowującego realizację Planu „Życie w sposób zrównoważony” firmy Unilever wynika, że należące do koncernu marki, które realizują założenia opracowanego w 2010 roku planu, osiągnęły o 50% wyższe tempo wzrostu niż pozostałe, a ich udział w całkowitej stopie wzrostu wyniósł 60%. 

Strony

X