Spar

Już za niedługo w sklepach SPAR startuje nowa akcja lojalnościowa, w ramach której będzie można zebrać 12 wyjątkowych produktów do gotowania marki Ambition z kolekcji Gold.

Dnia 2 września rozpoczęła się nowa akcja SPAR Polska pod hasłem „Wyraź swoją opinię i wygraj”. Inicjatywa połączona z konkursem ma na celu uzyskanie opinii klientów na temat standardów obsługi w sklepach, aby wesprzeć je w jak najlepszym zadbaniu o osoby dokonujące w nich zakupów.

W jednej z bardziej urokliwych tatrzańskich miejscowości – Chochołowie, w czwartek 29 sierpnia swoją działalność zainaugurował kolejny sklep sieci franczyzowej SPAR Polska.

Coraz więcej konsumentów angażuje się w działania proekologiczne, propaguje zdrowy styl życia, świadomie dokonuje wyborów, dbając o środowisko naturalne. Szczególnie na sile zyskuje chęć ograniczania zużycia jednorazowego plastiku. SPAR Polska, jako firma w której działania silnie wpisana jest odpowiedzialność społeczna, zachęca swoich franczyzobiorców do promowania troski o środowisko, pomagając ich klientom ograniczyć ilość zużywanych opakowań w ramach akcji #GrajWzielone.

W tym roku mijają 23 lata działalności SPAR na polskim rynku. Swoje urodziny SPAR Polska postanowił świętować kolejną loterią, wprowadzając kilka nowości w jej mechanizmie.  Zabawa z nagrodami za zakupy ruszyła 16 sierpnia br.

Sieć SPAR Polska raportuje wzrost w pierwszej połowie roku o 5,56% w porównaniu z analogicznym okresem 2018 r., pomimo zawirowań wokół marki.

20% udziału w ogólnej sprzedaży z kartami programu Mój SPAR oraz średnio o 58% wyższy średni koszyk niż dla pozostałych transakcji w sklepie – takie wskaźniki po pierwszych 3 miesiącach od uruchomienia prezentuje Program Lojalnościowy Mój SPAR, który wystartował 2 kwietnia 2019 r.

Rzeszowski sąd cofnął wcześniejszą decyzję o zakazie korzystania ze znaku towarowego SPAR przez SPAR Polska.

W środę, 5 czerwca w stolicy Małopolski otwarty został kolejny sklep w ramach sieci franczyzowej SPAR Polska. Firma zapowiada kolejne otwarcie w następnym miesiącu.

Dnia 1 czerwca Rzeszów rozbiegał się już po raz czwarty. Tego dnia odbyła się kolejna edycja imprezy „SPARing – bieg na 10 km” – biegu, któremu patronuje SPAR Polska.

Strony

X