Sidolux

Pod hasłem „Pełne wSPAniałości” firma Lakma rusza w listopadzie z kampanią digitalową dla nowej marki żeli do mycia naczyń Sidolux DISH SPA. Kampania wizerunkowa obejmie odsłony na najpopularniejszych portalach internetowych, współpracę z influencerami oraz szerokie działania w mediach społecznościowych (Youtube, Facebook, Instagram).

Skuteczność, piękny zapach, wydajność, a może delikatność dla skóry rąk? Co jest dla Ciebie najważniejsze przy wyborze środka do mycia naczyń? Ultra skuteczne, skoncentrowane, pełne wspaniałości żele do mycia naczyń marki Sidolux zostały stworzone, by spełniać wszystkie Twoje oczekiwania ułatwiając i uprzyjemniając codzienne mycie naczyń.

Konsumenci, którzy w okresie od października do grudnia kupią produkty marki Sidolux lub Perlux mogą wziąć udział w loterii. Do wygrania samochody Toyota Aygo oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.

„Jeden na wszystko, wszystko za jednego” to hasło najnowszej promocji odkurzaczy piorących Zelmera, dzięki której do urządzenia Aquawelt 919 konsument otrzyma zestaw środków czystości marki Sidolux.

Kluczowe marki firmy Lakma Strefa pozyskały swojego ambasadora. Została nim Małgorzata Rozenek, doskonale znana z programów telewizyjnych Perfekcyjna Pani Domu oraz Bitwa o dom. Kampania reklamowa zostanie rozpoczęta już w kwietniu.

X