Advertisement

Polomarket

Największa polska sieć supermarketów wchodząca w skład Grupy POLOmarket poszerza ofertę produktów BIO, bez glutenu, bez cukru oraz bez laktozy i GMO. Sieć w ostatnich miesiącach zalistowała na stałe kilkadziesiąt indeksów tworzących tzw. zdrową półkę.

Niezależna analiza należności przeprowadzona przez Euler Hermes wykazała i po raz kolejny potwierdziła, że POLOmarket znajduje się w elitarnym gronie firm charakteryzujących się wysokim poziomem Wskaźnika Moralności Płatniczej. Takie rzetelne podejście do kwestii terminowych płatności i tym samym partnerskie traktowanie dostawców produktów i usług jest elementem strategii sieci od początku istnienia POLOmarket.

Grupa POLOmarket po bardzo dobrym II kwartale ze sprzedażą LFL ponad 10%, w III kwartale osiągnęła wynik blisko 5,5%. Prognoza sprzedaży detalicznej sieci w 2019 r. to 2,5 mld zł netto. Sieć odnotowuje również rekordowo dobre wyniki rentowności przy zachowaniu wysokiej płynności finansowej.

Z okazji 22. urodzin Grupa POLOmarket przygotowała dla swoich klientów tematyczną loterię zdrapkową. Główną nagrodą jest kultowy Fiat 125p z 1978 r., vouchery na kuchnie o wartości do 10 tys. zł każdy, bony towarowe, a także wiele innych nagród rzeczowych. Łączna liczba nagród wynosi ponad 3,3 mln. Każda zdrapka biorąca udział w opisywanej loterii wygrywa.

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów, kolejny raz wykorzystuje product placement do promocji marki POLOmarket, a także produktów marki własnej. Lokowania marek umieszczone zostały w nowym programie reality-show TVP „Teściowe i synowe. I kto tu rządzi?”, którego premiera miała miejsce 9 września br.

Grupa POLOmarket dnia 28 sierpnia br. wystartowała z zupełnie nową aplikacją mobilną. Narzędzie poszerza możliwości funkcjonującego z dużym sukcesem od ponad 3 lat, programu lojalnościowego POLOkarta. Ponad 1 mln jego aktywnych użytkowników, a także nowi klienci, od końca sierpnia mają do dyspozycji wiele dodatkowych i atrakcyjnych korzyści w ramach programu POLOkarta oraz samej aplikacji.

Grupa POLOmarket, największa polska sieć supermarketów od początku br. przeprowadziła już blisko 40 modernizacji sklepów. Ostatnie z nich to sklepy w Pucku, Lubinie, Solcu Kujawskim oraz Aleksandrowie Łódzkim. Sieć ma w planach utrzymanie dotychczasowego tempa modernizacji oraz kontynuowanie procesu unowocześniania swoich sklepów.

W drugiej połowie sierpnia br. grupa POLOmarket uruchomiła serwis internetowy w stu procentach poświęcony winom – Dobre Grono. W elektronicznym katalogu znajduje się oferta alkoholi dostępna na stałe w sklepach stacjonarnych wraz z cenami oraz szczegółowymi opisami każdego z produktów.

Polska sieć supermarketów POLOmarket uruchomiła płatności bezgotówkowe BLIK. Od 26 czerwca br. we wszystkich sklepach POLOmarket za zakupy można płacić za pomocą smartfona i zainstalowanej na nim aplikacji jednego z 11 banków, które udostępniają BLIKA.

POLOmarket w czerwcu br. otworzył dwa nowe, supernowoczesne obiekty w Łebie i Stegnie oraz zmodernizował sklepy w Śmiglu i Toruniu. Sieć nie zwalnia tempa i już w pierwszym tygodniu lipca powiększy się o kolejny nowy obiekt – tym razem w nadmorskim Darłowie.

Strony

X