PepsiCo

PepsiCo w Polsce uruchomiła nowoczesny portal korporacyjny i produktowy stworzony z uwzględnieniem najnowszych trendów komunikacyjnych. To miejsce, w którym konsumenci, media i wszystkie osoby zainteresowane działalnością PepsiCo w naszym kraju dowiedzą się o aktualnych działaniach firmy, jej produktach, inwestycjach, a także inicjatywach w zakresie zrównoważonego rozwoju. Nowa odsłona portalu, przygotowana w technologii RWD, dostępna jest pod adresem www.pepsicopoland.com.

Na zabiegane życie skarżą się już wszyscy, nie tylko mieszkańcy dużych miast. Dla każdego chwila wytchnienia jest na wagę złota. Niezależnie od tego czy to poranny trening jogi na łonie natury, popołudniowa sesja pilatesu w nowym, modnym studio czy wieczorne wyjście ze znajomymi na szybkiego drinka, znalezienie momentu dla siebie jeszcze nigdy nie wydawało się tak ważne i potrzebne. To chwile, którym towarzyszyć chce kombucha o nazwie KeVita – nowość na polskim rynku, dostępna jest już w wybranych sklepach i punktach w Warszawie.

P3 długoterminowy inwestor, właściciel i zarządca obiektów logistycznych w Europie poinformował o podpisaniu wieloletniej umowy z firmą PepsiCo na wynajem 58 470 mkw. nowoczesnej powierzchni magazynowo – biurowej w parku P3 Mszczonów. Będzie to największy w Polsce obiekt wchodzący w skład sieci dystrybucji koncernu, który będzie pełnił funkcję magazynu centralnego.

Kampania „Closing the Crop Gap – Kobiety na Roli” oparta została na pięciu filmowych opowieściach pokazujących historie kobiet oraz ich wkład w rozwój rolnictwa na świecie, na przykładzie gospodarstw z Polski, Egiptu, Gwatemali, Indii oraz Stanów Zjednoczonych. Celem kampanii jest budowanie świadomości w zakresie nierówności, z jakimi mierzą się kobiety w rolnictwie i rozpoczęcie dyskusji na temat rozwiązań, które przyczyniają się do poprawy sytuacji finansowej kobiet w rolnictwie i zapewnienia bezpieczeństwa produkcji żywności. Historie te można obejrzeć na stronie closingthecropgap.com, gdzie każdy może oddać głos na najciekawszą opowieść, a przy okazji otrzymać kupon o wartości 25 USD na mikropożyczkę udzielaną dowolnemu przedsiębiorcy zarejestrowanemu w systemie kiva.org.

PepsiCo zajęło II miejsce zarówno w europejskiej, jak i polskiej edycji konkursu Top Employer. Wyróżnienie przyznawane jest firmom, które przewyższają wyznaczone, międzynarodowe standardy w dziedzinie HR. Piąte z rzędu wyróżnienie dla PepsiCo Polska potwierdza jednocześnie, że polityka firmy w zakresie zarządzania personelem przynosi oczekiwane rezultaty w postaci tworzenia przyjaznych miejsc pracy.

Spółka zajmująca się w Grupie PGE sprzedażą energii do firm zawarła dwuletni kontrakt na sprzedaż energii elektrycznej z polskimi spółkami PepsiCo, światowego lidera produkcji żywności i napojów. PepsiCo to kolejny klient największej grupy energetycznej w Polsce, który skorzystał z popularnej oferty „Naturalnie, że energia”, gwarantującej pochodzenie energii z odnawialnych źródeł, w szczególności z wiatru.

Pepsi® zaprezentowała nową platformę marketingową i slogan we wszystkich znakach towarowych: FOR THE LOVE OF IT™, czyli „z miłości do tego". W ciągu nadchodzącego roku w ponad 100 krajach na świecie pojawią się różnorodne treści FOR THE LOVE OF IT, które będą promować napój gazowany dla najmłodszych pokoleń.

Czeski urząd antymonopolowy zatwierdził nabycie licencji i aktywów spółki PepsiCo w Republice Czeskiej przez Karlovarské minerální vody, a.s. holding (KMV). Umowa, ogłoszona w styczniu tego roku, została już zatwierdzona przez władze we wszystkich krajach (Republika Czeska, Słowacja i Węgry). Dzięki temu przejęciu KMV stała się największym dystrybutorem napojów bezalkoholowych w Europie Środkowej.

Prezes PepsiCo Polska Michał Jaszczyk zapowiedział, że w styczniu trafią na rynek nowe produkty firmy, spoza segmentu napojów gazowanych i słonych przekąsek.

W zakładzie w Grodzisku Mazowieckim odbyła się uroczystość podsumowująca 25 lat Programu Agrarnego PepsiCo w Polsce. W ciągu minionego ćwierćwiecza, dzięki znaczącym Inwestycjom PepsiCo, areał upraw wzrósł do 7000 ha, a wielkość kontraktowanych zamówień, pochodzących w 100% od polskich rolników, sięgnęła ok. 230 tys. ton ziemniaków rocznie.

Strony

X

Przeczytaj również