Nestlé

W dniu 12 września Nestlé ogłosiło, że do 2050 r. zamierza osiągnąć zerową emisję netto gazów cieplarnianych. Zobowiązanie to obejmuje najważniejszy cel Porozumienia paryskiego – aby ograniczyć wzrost temperatury maksymalnie do 1,5°C. Przed zwołanym na koniec września przez Sekretarza Generalnego ONZ, szczytem klimatycznym, Nestlé podpisze „Business Ambition for 1,5°C”.

Zupełnie nowe mleko następne dla maluszków po 6. miesiącu. Dostarcza dziecku niezbędne składniki odżywcze, dzięki którym maluszek może radośnie i zdrowo się rozwijać. 

W trosce o jakość powietrza Nestlé Polska zastąpi wszystkie swoje auta służbowe samochodami hybrydowymi. Pierwsze z nich wyjadą na ulice już na przełomie sierpnia i września. Do końca 2019 r. firma wymieni 216 z 700 aut. W ciągu kolejnych 3 lat 100% samochodów we flocie Nestlé będzie miało napęd hybrydowy. W ten sposób firma ograniczy emisję dwutlenku węgla aż o 30%.

W tym roku płatki śniadaniowe Nestlé świętują swoje 25-lecie w Polsce. Z tej właśnie okazji marka organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „Śniadaniowe Wspomnienia”.

Nestlé stworzyło unikatową recepturę czekolady – w całości z owocu kakao. Jej jedynymi składnikami są nasiona i miazga. Do czekolady nie dodano żadnego cukru rafinowanego. Tym samym firma potwierdza swoją pozycję lidera w kategorii słodyczy, tworząc nowe produkty, oparte na naturalnych składnikach.

Startuje loteria płatków śniadaniowych Nestlé inspirowana filmem „Król Lew”. Przyjmowanie zgłoszeń do loterii rozpoczęło się 1 czerwca 2019 i potrwa do 27 lipca 2019 r. 

17 podmiotów – organizacji branżowych, pozarządowych i firm, w tym Nestlé Polska podpisało Polski Pakt na rzecz zrównoważonego wykorzystywania tworzyw sztucznych.

Każdy moment jest dobry, aby uświadomić sobie, jak ważna jest woda dla funkcjonowania ludzkiego organizmu i zadbać o odpowiednie nawodnienie, zwłaszcza dzieci. To one bowiem są najbardziej narażone na utratę wody i negatywne skutki związane z odwodnieniem.

Nestlé wybudowało w Kaliszu plenerową siłownię, z której mogą korzystać wszyscy chętni. W ten sposób firma wspiera lokalną społeczność, zachęcając mieszkańców do zadbania o swoją kondycję i dobre samopoczucie.

Nestlé wprowadza nowe produkty kawowe pod marką Starbucks. Będą one dostępne na całym świecie. Nowy asortyment składa się z 24 produktów, w tym kawy ziarnistej, palonej i mielonej. Znajdzie się w nim także kawa w kapsułkach.

Strony

X