Nestlé

Nestlé dąży do przyspieszenia rozwoju innowacyjnych rozwiązań w zakresie zrównoważonych opakowań. W przypadku plastiku dozwolonego do kontaktu z żywnością firma zainwestuje do 2 mld CHF na przejście z pierwotnych tworzyw sztucznych na takie, które pochodzą z recyklingu.

Wraz z dniem 1 stycznia 2020 r. Artur Jankowski, obecny Dyrektor Sprzedaży Nestlé Polska zastąpił na stanowisku Laurenta Alsteensa, pełniącego funkcję BEO Nutrition CEE. Stanowisku Dyrektora Sprzedaży Nestlé Polska zajął Rafał Wróblewski, były Customer Development Director w Danone Diary.

Froneri ogłosiło plany ekspansji w Ameryce Północnej poprzez przejęcie biznesu lodowego Nestlé USA. Przejęcie obejmuje kultowe i lubiane marki lodów, jak Dreyer, Häagen-Daaz, Outshine, Skinny Cow, Edy's, Nestlé Ice Cream i Drumstick.

Gerber wprowadza nowość: 3 dania bezmięsne dla Maluszków. Mięso to ważny składnik diety, ale maluszek nie musi jeść go codziennie, by dobrze się rozwijać. Aby zapewnić mu ciekawy jadłospis pełen różnorodnych smaków, warto podać mu nowy bezmięsny obiadek Gerber.

W Polsce wszystkie fabryki Nestlé są w pełni „zero waste”. W całej Europie jest to aż 80% zakładów produkcyjnych firmy. Nestlé zakłada, że już w 2020 r. osiągnie cel „zero waste” we wszystkich swoich lokalizacjach.

W dniu 12 września Nestlé ogłosiło, że do 2050 r. zamierza osiągnąć zerową emisję netto gazów cieplarnianych. Zobowiązanie to obejmuje najważniejszy cel Porozumienia paryskiego – aby ograniczyć wzrost temperatury maksymalnie do 1,5°C. Przed zwołanym na koniec września przez Sekretarza Generalnego ONZ, szczytem klimatycznym, Nestlé podpisze „Business Ambition for 1,5°C”.

Zupełnie nowe mleko następne dla maluszków po 6. miesiącu. Dostarcza dziecku niezbędne składniki odżywcze, dzięki którym maluszek może radośnie i zdrowo się rozwijać. 

W trosce o jakość powietrza Nestlé Polska zastąpi wszystkie swoje auta służbowe samochodami hybrydowymi. Pierwsze z nich wyjadą na ulice już na przełomie sierpnia i września. Do końca 2019 r. firma wymieni 216 z 700 aut. W ciągu kolejnych 3 lat 100% samochodów we flocie Nestlé będzie miało napęd hybrydowy. W ten sposób firma ograniczy emisję dwutlenku węgla aż o 30%.

W tym roku płatki śniadaniowe Nestlé świętują swoje 25-lecie w Polsce. Z tej właśnie okazji marka organizuje ogólnopolski konkurs konsumencki pod hasłem „Śniadaniowe Wspomnienia”.

Nestlé stworzyło unikatową recepturę czekolady – w całości z owocu kakao. Jej jedynymi składnikami są nasiona i miazga. Do czekolady nie dodano żadnego cukru rafinowanego. Tym samym firma potwierdza swoją pozycję lidera w kategorii słodyczy, tworząc nowe produkty, oparte na naturalnych składnikach.

Strony

X