Lakma Strefa

Pod hasłem „Pełne wSPAniałości” firma Lakma rusza w listopadzie z kampanią digitalową dla nowej marki żeli do mycia naczyń Sidolux DISH SPA. Kampania wizerunkowa obejmie odsłony na najpopularniejszych portalach internetowych, współpracę z influencerami oraz szerokie działania w mediach społecznościowych (Youtube, Facebook, Instagram).

Lakma Strefa – producent i dystrybutor artykułów chemii gospodarczej – wprowadziła proszek do prania w żelu. Ventin, dzięki wyjątkowej strukturze, łączy charakterystyczną dla płynów szybkość usuwania plam ze skutecznością proszku do prania. 

Konsumenci, którzy w okresie od października do grudnia kupią produkty marki Sidolux lub Perlux mogą wziąć udział w loterii. Do wygrania samochody Toyota Aygo oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.

Producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – firma Lakma Strefa z początkiem września 2017 r. rozpoczęła ogólnopolską kampanię reklamową swoich czołowych marek: Sidolux i Perlux.

X