kompania piwowarska

Dnia 9 września w Światowym Dniu FAS ruszyła kampania społeczna pod hasłem FASOFF. Celem akcji jest uświadamianie przyszłym rodzicom – mamom oraz ich najbliższym – o konsekwencjach wynikających ze spożywania alkoholu w trakcie ciąży. Przekaz jest jeden – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF. Za kampanię odpowiada Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej.

Dotarcie z przekazami na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu do blisko 5 mln osób, najniższy poziom zużycia wody w branży, 99% odpadów poddanych odzyskowi oraz 1 mln zł przeznaczonych na projekty lokalne, to tylko niektóre działania Kompanii Piwowarskiej, które firma prezentuje w swoim Raporcie Zrównoważonego Rozwoju za 2018 r.

Dnia 9 sierpnia w pobliżu Lech Browary Wielkopolski został uruchomiony punkt, w którym można oddać butelkę zwrotną każdego producenta i otrzymać za nią kaucję od 0,3 zł do 0,5 zł. Wszystko po to, by rozpropagować ideę zwracania butelek i poprawić statystyki ich odzyskiwania.

Przez kolejne trzy weekendy Tyskie Browary Książęce zapraszają do zwiedzania nocą. To wyjątkowa szansa, by poznać świat warzonych tu piw pod niebem usłanym gwiazdami.

„Wiele działów – jeden rozwój” to program Kompanii Piwowarskiej, który daje szansę młodym, chcącym ocenić swoje zdolności i kompetencje, a także poznać pracę i biznes branży piwowarskiej. Zwycięzcy rekrutacji do programu przez 18 miesięcy będą mogli aktywnie uczestniczyć w projektach 3 wybranych działów – po 6 miesięcy pracy w jednym dziale. Program kierowany jest do osób z zewnątrz jak i wewnątrz firmy.

Produkcja i sprzedaż piwa wiążą się ze szczególną odpowiedzialnością – nie tylko za jakość produktu, ale także to, przez kogo i w jaki sposób jest on spożywany. Jej nieodłącznym elementem jest edukacja na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu. Kompania Piwowarska od lat szerzy wiedzę i propaguje pozytywne wzorce w tej dziedzinie, a poświęcona temu strona abcalkoholu.pl od niedawna dostępna jest w odświeżonej wersji.

Kompanię Piwowarską ponownie wyróżniono tytułem Etyczna Firma w konkursie organizowanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Producent piwa powtórzył swój sukces z ubiegłego roku, kiedy to został uhonorowany jako jedyne przedsiębiorstwo z branży spożywczej.

Z trzema medalami wróciły piwa Kompanii Piwowarskiej z zakończonego właśnie profesjonalnego konkursu piwa Good Beer. Książęce Ciemne Łagodne otrzymało srebrny medal w kategorii ciemny lager. Brązowym medalem zostało natomiast uhonorowane Książęce IPA (American pale ale) oraz Lech Pils (jasny lager). We wszystkich edycjach konkursu Good Beer piwa Kompanii Piwowarskiej były dotąd nagradzane 15 razy. 

Kompania Piwowarska po raz kolejny zaprasza studentów do uczestnictwa w praktykach letnich. Trwający 6 tygodni program pozwala młodym ludziom postawić pierwsze kroki w branży piwowarskiej. Do zdobycia jest cenne doświadczenie zawodowe oraz szansa, by zostać zaproszonym do jednej z prowadzonych później rekrutacji.

Kompania Piwowarska jako jedyny przedstawiciel branży spożywczej została uhonorowana tytułem Etyczna Firma 2017 w konkursie organizowanym przez dziennik „Puls Biznesu”. Tym samym znalazła się w gronie 26 przedsiębiorstw, które – zdaniem organizatorów – w minionym roku w sposób najbardziej kompleksowy oraz systemowy prowadziły działania na rzecz budowy i wzmacniania kultury organizacyjnej opartej o etykę i system wartości.

Strony

X