kompania piwowarska

Kompania Piwowarska, należąca do Asahi Breweries Europe Group, podpisała umowę typu PPA  z innogy na zakup energii elektrycznej pochodzącej w 100% z odnawialnych źródeł energii (OZE). Od 2020 r. trzy browary Kompanii Piwowarskiej (Tyskie Browary Książęce w Tychach, Browar Dojlidy w Białymstoku i Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu) będą korzystały z energii elektrycznej produkowanej przez polską farmę wiatrową.

Dębowe Mocne, Lech Pils, Książęce IPA oraz Książęce Ciemne Łagodne zostały wyróżnione w profesjonalnym konkursie Good Beer 2019. To już 16. raz, kiedy piwa Kompanii Piwowarskiej stanęły na podium konkursu.

„Raport zrównoważonego rozwoju. Nasz wkład w realizację Agendy 2030” Kompanii Piwowarskiej został wyróżniony w tegorocznej edycji prestiżowego konkursu „Raporty Społeczne”. Jury doceniło przystępną, skrótową formę zawierającą kluczowe informacje, walor edukacyjny oraz odważne zmierzenie się z trudnym tematem oddziaływania na otoczenie. To jedyne tegoroczne wyróżnienie dla zgłoszonych raportów społecznych.

W październiku ruszyły kolejne Piwne Akademie Książęcego i Akademie Czeskiego Servingu dedykowane mistrzom sztuki barmańskiej. To kontynuacja projektu Kompanii Piwowarskiej z udziałem marek Książęce, Pilsner Urquell oraz Kozel. W jesiennej edycji szkolenia odbędą się w 7 miastach Polski. 29 najlepszych barmanów stanie do rywalizacji w finale, który odbędzie się w grudniu, w Warszawie.

Dnia 9 września w Światowym Dniu FAS ruszyła kampania społeczna pod hasłem FASOFF. Celem akcji jest uświadamianie przyszłym rodzicom – mamom oraz ich najbliższym – o konsekwencjach wynikających ze spożywania alkoholu w trakcie ciąży. Przekaz jest jeden – Nie pij w ciąży. Odwróć kieliszek. Bądź FASOFF. Za kampanię odpowiada Fundacja „Dom w Łodzi” przy wsparciu Kompanii Piwowarskiej.

Dotarcie z przekazami na temat odpowiedzialnej konsumpcji alkoholu do blisko 5 mln osób, najniższy poziom zużycia wody w branży, 99% odpadów poddanych odzyskowi oraz 1 mln zł przeznaczonych na projekty lokalne, to tylko niektóre działania Kompanii Piwowarskiej, które firma prezentuje w swoim Raporcie Zrównoważonego Rozwoju za 2018 r.

Dnia 9 sierpnia w pobliżu Lech Browary Wielkopolski został uruchomiony punkt, w którym można oddać butelkę zwrotną każdego producenta i otrzymać za nią kaucję od 0,3 zł do 0,5 zł. Wszystko po to, by rozpropagować ideę zwracania butelek i poprawić statystyki ich odzyskiwania.

Przez kolejne trzy weekendy Tyskie Browary Książęce zapraszają do zwiedzania nocą. To wyjątkowa szansa, by poznać świat warzonych tu piw pod niebem usłanym gwiazdami.

„Wiele działów – jeden rozwój” to program Kompanii Piwowarskiej, który daje szansę młodym, chcącym ocenić swoje zdolności i kompetencje, a także poznać pracę i biznes branży piwowarskiej. Zwycięzcy rekrutacji do programu przez 18 miesięcy będą mogli aktywnie uczestniczyć w projektach 3 wybranych działów – po 6 miesięcy pracy w jednym dziale. Program kierowany jest do osób z zewnątrz jak i wewnątrz firmy.

Produkcja i sprzedaż piwa wiążą się ze szczególną odpowiedzialnością – nie tylko za jakość produktu, ale także to, przez kogo i w jaki sposób jest on spożywany. Jej nieodłącznym elementem jest edukacja na temat odpowiedzialnej sprzedaży i konsumpcji alkoholu. Kompania Piwowarska od lat szerzy wiedzę i propaguje pozytywne wzorce w tej dziedzinie, a poświęcona temu strona abcalkoholu.pl od niedawna dostępna jest w odświeżonej wersji.

Strony

X

Przeczytaj również