Advertisement

Kaufland

Do woreczka z tkaniny zamiast do jednorazowej torebki. Kaufland oferuje swoim klientom nowy sposób na pakowanie świeżych owoców i warzyw. Sieć wprowadza do sprzedaży wielorazowe woreczki m.in. na owoce i warzywa i wykonuje kolejny krok ku redukcji plastiku. Woreczki dostępne są w sklepach od 10 października.

Sieć Kaufland otrzymała nagrodę Wellpower 2019 – pierwszego ogólnopolskiego konkursu dla firm, które realizują projekty z zakresu wellbeing.

Do UOKiK wpłynął wniosek sieci Kaufland w sprawie przejęcia szóstego sklepu Tesco w Polsce. Tym razem chodzi o placówkę mieszczącą się przy ulicy gen. Augusta Emila Fieldorfa "Nila" w Warszawie.

Sieć Kaufland testuje możliwość pakowania produktów ze stoisk z obsługą do opakowań własnych klientów. Od początku października z usługi można skorzystać w 11 marketach w Polsce. Inicjatywa jest elementem szerszej kampanii Kaufland ograniczającej zużycie plastiku.

W ramach ułatwiania pracy, przy jednoczesnym wzroście jej efektywności, wszystkie markety sieci Kaufland w Polsce zostały w tym roku wyposażone w nowoczesne wózki paletowe, które zastąpiły ręczne wózki w pracy z ciężkimi ładunkami.

Kaufland złożył wniosek do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów w sprawie nabycia pięciu nieruchomości, w których mieszczą się obecnie hipermarkety Tesco. Chodzi o sklepy zlokalizowane w Krakowie przy ul. Wielickiej 259, w Warszawie przy ul. Stalowej 60/64, we Wrocławiu przy ul. Długiej 37/47, w Lublinie przy ul. Orkana 4 oraz w Gdańsku przy ul. Cienistej 30.

InPost rozszerza współpracę z siecią sklepów spożywczych Kaufland. Porozumienie zakłada instalację Paczkomatów® InPost nawet przy każdym z 212 marketów Kaufland – obecnie przy sklepach tej sieci dostępnych jest już 137 maszyn InPost.

Kaufland wycofuje sukcesywnie z asortymentu plastikowe torby, które dostępne były do tej pory za opłatą przy kasach. Sieć wprowadza w Polsce szereg zamienników wielorazowego użytku, które zastąpią sprzedawane do tej pory jednorazowe torby. To duży krok sieci Kaufland w walce z plastikiem.

Firma Henkel i sieć sklepów Kaufland inicjują kolejną edycję akcji „Kupujesz – pomagasz!”. Dochód ze sprzedaży produktów Henkla w czasie trwania akcji (od 22 sierpnia do 3 października br.) zostanie przeznaczony na wyrównywanie szans w dostępie do edukacji podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce.

Przeciwdziałanie zjawisku marnowania żywności jest jednym z głównych obszarów zainteresowania sieci Kaufland w ramach realizowanej strategii CSR. W zakresie tych działań sieć od kilku lat ściśle współpracuje z Federacją Polskich Banków Żywności. 4 lipca Kaufland podarował organizacji 30 wysokiej klasy wózków paletowych, które pomogą w zapewnieniu szybszej i bardziej efektywnej dystrybucji żywności.

Strony

X