kalendarz adwentowy

W tym roku pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na Święta” Milka po raz kolejny zachęci Polaków do wielkiego odliczania. W galeriach handlowych dziewięciu polskich miast odbędą się wydarzenia promujące markę i produkty sezonowe. W portfolio producenta znajdą się znane konsumentom słodycze takie jak: kalendarz adwentowy, Mikołaj, Bałwanek, czy Snow Balls, a także nowości – Milka Snow Balls w wersji Oreo i maskotki ze słodyczami Milka.

Już od listopada, w sklepach można znaleźć najpopularniejszy Kalendarz Adwentowy Milka 200 g, tym razem w dwóch wersjach graficznych do wyboru. Ofertę produktów sezonowych uzupełniają, m.in. pyszne figurki z najdelikatniejszej czekolady Milka: Mikołaj 50 g i Bałwanek 50 g; produkty Snowballs (draże Milka Mini Snowballs 100 g oraz Milka Snowballs 112 g, w tym roku również w wersji z Oreo), jak również nowość – zestaw słodyczy Milka z pluszową zabawką.

13 listopada ruszyła nowa odsłona kampanii Milka pod hasłem „Odkryj magię oczekiwania na święta”. W tym roku kampania będzie mieć jeszcze większy zasięg niż dotychczas. Konsumentów zaskoczy szereg aktywacji, m.in. wydarzenia w 9 miastach Polski z mnóstwem atrakcji i czekoladowymi upominkami. W sklepach pojawi się limitowana edycja świątecznych słodkości, takich jak flagowy produkt zimowego portfolio –kalendarz adwentowy z nową, odświeżoną grafiką. 

X