Jurajska

W maju rozpoczyna się intensywna akcja promująca Naturalną Wodę Mineralną Jurajska. Kampania będzie prowadzona wielokanałowo i obejmie między innymi obecność w TV, jak również działania digitalowe. Jest zaplanowana na kilka miesięcy. W kampanii podkreślane będą unikalne benefity Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska: pochodzenie z Jury Krakowsko-Częstochowskiej, krystaliczna czystość, naturalna mineralizacja wody dzięki czerpaniu jej ze skał bogatych w wapń i magnez.

Za oknem wiosna. Rozkwitające pąki drzew zachęcają do wyjścia z domu i wyruszenia w świat. Najlepiej tam, gdzie czekają na nas piękne krajobrazy, rześkie powietrze, a woda jest czysta i zdrowa. Na łono natury, nieskażonej i atrakcyjnej turystycznie. W Polsce jest wiele takich miejsc, ale o części z nich wiemy niewiele lub wręcz nic. Bardzo ciekawym podróżniczo i niezwykle malowniczym rejonem naszego kraju jest niewątpliwie Jura Krakowsko-Częstochowska, skąd pochodzi Naturalna Woda Mineralna Jurajska.

Sklepowe półki uginają się od różnego rodzaju wód butelkowanych. Na ich opakowaniach pojawiają się napisy: mineralna, źródlana, stołowa. Co one oznaczają? Które z tych wód są naturalne i bardziej wartościowe? Warto wiedzieć, czym się różnią, żeby wybrać tę najodpowiedniejszą dla siebie.

Firma Hortex zamierza przejąć markę wody mineralnej Jurajska. Przejęcie uzależnione jest od pozytywnej decyzji Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.

Nowa woda mineralna Jurajska SPORT  w wygodnej butelce o pojemności 0,7l wyprodukowana jest z myślą o osobach lubiących aktywnie spędzać czas. Jak wiadomo woda jest najlepszym uzupełnieniem płynów podczas intensywnego wysiłku, a średniozmineralizowana Jurajska pozytywnie wpływa na utrzymanie równowagi wodno-elektrolitowej w organizmie. 

Jurajska Junior to woda troskliwa z natury, która napełnia bliskością i promuje ideę kreatywnej zabawy z dzieckiem wspierając jego rozwój i zdrowie.

Jurajska Junior, jako średnio zmineralizowana naturalna woda mineralna, jest doskonałym wyborem dla mam, które dbają o ciepło domowego ogniska i troszczą się o zdrowie całej rodziny.

W „Jurajskiej” obserwujemy zarówno trendy globalne: wydłużającą się długość życia oraz przechodzenie od konsumpcji w kierunku „ekonomii opieki”, jak i te konsumenckie – aktywne poszukiwanie przez świadomych ludzi łatwo dostępnych rozwiązań wspierających stan naszego zdrowia i poprawiających jakość życia. 

Woda w szklanych opakowaniach, branded content oraz zaangażowanie gwiazd show - biznesu, a także nowe kategorie produktów – to tylko część działań, podjętych w ostatnich miesiącach przez markę Naturalna Woda Mineralna Jurajska. Firma w połowie zeszłego roku, podjęła zdecydowane kroki w kierunku znalezienia się w ścisłej czołówce wśród producentów wody mineralnej.

Ruszyła kampania radiowa dla Naturalnej Wody Mineralnej Jurajska, która związana jest z rozpoczynającymi się za kilka dni Mistrzostwami Świata w Siatkówce Mężczyzn Polska 2014. Jurajska od kilku już lat nosi tytuł Oficjalnej Wody Polskiej Siatkówki.  

Strony

X