Intermarché

Sieć supermarketów Intermarché konsekwentnie umacnia swoją pozycję na rynku przymarketowych stacji paliw. 11 lipca br. w Działdowie w województwie warmińsko-mazurskim odbyło się uroczyste otwarcie 66. obiektu tego typu.

Marek Wojnowski został nowym Dyrektorem Generalnym sieci Intermarché w Polsce. Od początku lipca br. odpowiada za skuteczne wdrożenie nowej strategii szyldu zarówno w centrali, jak i sklepach oraz za dalszą ekspansję Intermarché w Polsce.

Przed kilkoma dniami zamilkł ostatni dzwonek kończący rok szkolny, a dzieci rzuciły w kąt plecaki oraz śniadaniówki. Intermarché zachęca do tego, aby wakacje były czasem na odrobienie lekcji, ale przez rodziców! Według raportu „Zwyczaje żywieniowe dzieci i młodzieży pod kątem spożywania owoców i warzyw” przygotowanego na zlecenie Intermarché, jedynie 7,1% rodziców dzieci w wieku 6-15 lat deklaruje, że spożywają one zalecaną przez Światową Organizację Zdrowia dawkę 5 porcji warzyw i owoców dziennie.

W tegorocznej edycji programu AdRetail Inspirio gazetki supermarketów spożywczych Intermarché otrzymały podwójne wyróżnienie. Była to nagroda dla Najlepszej Gazetki wśród Supermarketów, a także Najczęściej Wyświetlanej Gazetki w serwisach Grupy AdRetail w 2018 r. w kategorii Sklepy Wielobranżowe. Praca włożona w produkcję tych materiałów, już po raz trzeci z rzędu została doceniona przez kapitułę programu.

Szeregi Grupy Muszkieterów poszerzyły się o kolejny supermarket, który dotychczas funkcjonował pod konkurencyjnym szyldem. Oficjalne otwarcie sklepu odbyło się dzisiaj, tj. 21 marca br. Tego dnia na mieszkańców Tarnowa czeka wiele atrakcji m.in. degustacje, animacje dla dzieci i dorosłych, a także konkursy z nagrodami.

Grupa Muszkieterów wypracowała w 2018 r. obroty w wysokości 7,5 mld zł. Jest to wynik o 5,5% wyższy, czyli o blisko 400 mln zł, w porównaniu z rokiem poprzednim. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio powyżej 5,16 mld zł i ponad 2,3 mld zł. Oznacza to wzrosty kolejno o 3,4% i 10,3% rok do roku.

Do sieci supermarketów Intermarché działających w ramach Grupy Muszkieterów, dołączył kolejny sklep dotychczas funkcjonujący pod szyldem E.Leclerc. Oficjalne otwarcie odbyło się 31 stycznia br. w Tarnowie. W tym dniu na klientów tarnowskiego supermarketu czekało wiele atrakcji, m.in. animacje dla dzieci, jak również degustacje produktów.

W wyniku przeprowadzonego przetargu sieć Intermarché zdecydowała się na skorzystanie z usług holenderskiej agencji JosDeVries, która od ponad 30 lat obsługuje klientów z Europy, Rosji i Bliskiego Wschodu. JosDeVries będzie odpowiadać za stworzenie kompleksowej koncepcji oferty marketów spożywczych Intermarché oraz zaprojektowanie sklepu realizującego założenia marki należącej do Grupy Muszkieterów.

Sieć sklepów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, po raz kolejny wzięła udział w Świątecznej Zbiórce Żywności. Klienci 62 sklepów Intermarché w 14 województwach wsparli najbardziej potrzebujących podczas akcji charytatywnej organizowanej przez Federacje Polskich Banków Żywności. W wyniku tegorocznej zbiórki klienci sklepów Intermarché przekazali blisko 8,4 tony żywności.

Sieć supermarketów Intermarché, działająca w ramach Grupy Muszkieterów, otworzyła dwa nowe punkty, które funkcjonowały dotychczas pod innym szyldem. Uroczyste otwarcia marketów spożywczych odbyły się w Tarnowcu i Zbylitowskiej Górze.

Strony

X