herbata

Relaunch opakowań ma na celu wzmocnienie komunikacji oferty zielonych herbat Big-Active w wariancie ekspresowym oraz wyróżnienie ich spośród zielonych herbat liściastych. Pierwsze z nowych opakowań zadebiutują już w sierpniu, natomiast cała, odświeżona linia pojawi się na sklepowych półkach najpóźniej z końcem października.

Polacy są prawdziwymi miłośnikami herbaty. Niemal połowa z nas sięga po nią każdego dnia bez względu na porę roku, a co trzeci z Polaków pije ją nawet kilka razy dziennie. Przeciętny obywatel naszego kraju rocznie zaparza aż kilogram liści tego napoju. Coraz częściej sięgamy też po herbaty orientalne. Z zaciekawieniem próbujemy nowości, a nazwy takie jak Rooibos, Assam czy Pu-erh nie są nam już obce. 82% ankietowanych chętnie wybiera także herbatę mrożoną.

Polacy mogą uważać przypadający 15 grudnia Międzynarodowy Dzień Herbaty za swoje święto. Jesteśmy czwartym krajem w Europie o najwyższym jej spożyciu. Średnio Polak parzy rocznie napar z 1 kg liści. Więcej herbaty piją w Europie tylko Irlandczycy (zużywają 2,18 kg suszu), Brytyjczycy (1,93 kg) oraz Rosjanie (1,38 kg). Polska plasuje się również wysoko w zestawieniu globalnym. Znajdujemy się na 9. miejscu i wyprzedzamy w spożyciu na osobę nawet takie kraje, jak Japonia, Chiny czy Arabia Saudyjska.

We wrześniu startuje kampania wspierająca kategorię herbat zielonych marki Big-Active. W ramach kampanii spot reklamowy herbat, pod hasłem „Dopełnienie dobrych chwil”, emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych, jak również w Internecie i w wybranych kinach w całej Polsce. W ramach kampanii zaplanowano także działania PR i promocję kategorii w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku.

Wystawcy z różnych stron świata: Polski, Włoch, Białorusi, Belgii, Egiptu, Niemiec, Węgier, Indii, Indonezji, Rumunii, Rosji, Hiszpanii, Sri Lanki, Turcji, Wielkiej Brytanii, Wietnamu, kuchnie i alkohole świata, przyprawy i zioła, najlepsze produkty,  specjalni goście kulinarni, eksperci branży spożywczej i HoReCa – to w skrócie tegoroczne atrakcje WorldFood Warsaw..

Marka Big-Active, w której portfolio znajdują się czerwone herbaty z dodatkiem cytrusów, zachęca do poznania ciekawostek dotyczących czerwonej herbaty Pu-Erh oraz sposobów jej zaparzania. 

Data wydarzenia: 
2016-05-10

Po raz pierwszy w Krakowie, w dniach 10-12 maja 2016 roku pod patronatem Poradnika Handlowca odbędą się najważniejsze światowe targi kawy i herbaty.

Zielona herbata dzięki różnorodnej zawartości cennych składników ma dobroczynny wpływ na różne funkcje naszego organizmu. Najczęściej wymienianą zaletą picia zielonej herbaty jest oczyszczenie organizmu z toksyn oraz korzystny wpływ na naturalną pracę przewodu pokarmowego.

LOYD po raz kolejny wyznacza trendy! Oto innowacyjna, unikalna nie tylko na polskim, ale i na światowym rynku linia herbat o smaku wina. 

W moim kraju herbata była kiedyś głównym filarem gospodarki, decydowała o jej obliczu, choć dziś już tak nie jest. Dla mnie herbata to czysta natura. Nie byłbym choć w połowie tak szczęśliwy, gdybym wybrał inny zawód. Proszę wyobrazić sobie pracę w pięknym krajobrazie, niebieskie niebo i wszędzie zielone pola... tysiące akrów i pracownicy ręcznie zrywający liście herbaciane.

Strony

X