Grupa Muszkieterów

Październik jest miesiącem profilaktyki raka piersi, a co za tym idzie działań mających na celu podnoszenie świadomości na jego temat. Grupa Muszkieterów od 12 lat aktywnie działa w obszarze promocji profilaktyki raka piersi poprzez organizację kampanii „Muszkieterowie dla Polek”. Badania przeprowadzają specjaliści w mammobusach zaparkowanych przed wybranymi sklepami sieci Intermarché i Bricomarché. Od początku roku przebadanych zostało aż 4280 kobiet.

Konsekwentnie przeprowadzana transformacja, związana z dynamiką rynku i oczekiwaniami klientów, przyniosła po trzech kwartałach 2019 r. efekt w postaci kolejnego wzrostu obrotów supermarketów i stacji paliw Intermarché oraz sklepów  Bricomarché. Obroty w wysokości prawie 5,7 mld zł, jakie Grupa Muszkieterów zanotowała w okresie od stycznia do września bieżącego roku, są potwierdzeniem znaczenia niezależnego handlu oraz dobrym prognostykiem na przyszłość.

Mariusz Dudek objął w sierpniu br. nowopowstałe stanowisko Dyrektora ds. Rozwoju Sieci Franczyzowej. Odpowiada za budowę trwałego systemu przyłączania do Grupy funkcjonujących sklepów zarówno spożywczych, jak i branży „dom i ogród”. Natomiast we wrześniu pracę jako Dyrektor Działu Zarządzania Zasobami Ludzkimi rozpoczęła Adriana Kiwak.

Dzięki obrotom, które w 2018 r. wyniosły 7,46 mld zł, Grupa Muszkieterów zajęła 97. miejsce w rankingu „TOP 500 CEE 2019”. Zestawienie zostało przygotowane przez międzynarodową grupę Coface i dziennik „Rzeczpospolita”. Wyniki ogłoszono podczas Forum Ekonomicznego w Krynicy.

Supermarket spożywczy i stacja paliw Intermarché, a od 28 sierpnia 2019 r., także sklep Bricomarché – taką ofertę Grupa Muszkieterów proponuje mieszkańcom Chodzieży. Otwarcie pierwszego Bricomarché w tym mieście, oznacza wiele korzyści dla mieszkańców.

Pierwsze sześć miesięcy 2019 r. Grupa Muszkieterów zakończyła solidnymi obrotami w wysokości ponad 3,72 mld zł. Oznacza to wzrost o prawie 5% w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

Grupa Muszkieterów zakończyła I kwartał 2019 r utrzymując podobnie wysoki wynik, jak przed rokiem. Obroty zarządzanych przez Grupę sieci sklepów Intermarché i Bricomarché w Polsce wyniosły w omawianym okresie ponad 1,65 mld zł. Dobre wyniki to m.in. zasługa wytężonej pracy właścicieli supermarketów oraz pracowników centrali i sklepów. Na wypracowane obroty wpływ miał także rozwój składów budowlanych Bricomarché, a także trwający proces nowego zdefiniowania marki Intermarché.

W 2018 r. sieci należące do Grupy Muszkieterów, wraz ze stacjami paliw,  odnotowały wzrost obrotów o 7,77%. Łączne obroty dziewięciu szyldów należących do Muszkieterów – Intermarché, Netto, Bricomarché, Bricorama, Brico Cash, Roady, Rapid Pare-Brise, American Car Wash oraz Poivre Rouge, a także stacji paliw – wyniosły 40,47 mld euro. Natomiast pion rolno-spożywczy, wypracował wynik na poziomie 4,03 mld euro, zwiększając tym samym obrót całkowity Grupy w Europie do 44,5 mld euro.

Grupa Muszkieterów, zarządzająca sieciami sklepów Intermarché i Bricomarché, już od 11 lat organizuje akcję „Muszkieterowie dla Polek”, która ma na celu promocję profilaktyki raka piersi wśród kobiet. W 2018 r. w ramach tej kampanii z badań profilaktycznych skorzystało 7838 kobiet kwalifikujących się do bezpłatnej kontroli mammograficznej. Wśród 677 z nich wykryto zmianę łagodną, a 223 otrzymały skierowanie na dodatkowe, również bezpłatne badania w ramach diagnostyki pogłębionej.

Grupa Muszkieterów wypracowała w 2018 r. obroty w wysokości 7,5 mld zł. Jest to wynik o 5,5% wyższy, czyli o blisko 400 mln zł, w porównaniu z rokiem poprzednim. W omawianym okresie obroty Intermarché, wraz z przymarketowymi stacjami paliw, oraz Bricomarché wyniosły odpowiednio powyżej 5,16 mld zł i ponad 2,3 mld zł. Oznacza to wzrosty kolejno o 3,4% i 10,3% rok do roku.

Strony

X

Przeczytaj również