Advertisement

Grupa Maspex Wadowice

Tradycyjnie przed meczem finałowym Pucharu Polski rozgrywany był na Stadionie PGE Narodowym w dniu 2 maja br. finał XIX edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”.

Po wielu miesiącach sportowej rywalizacji nadszedł czas na Finał Ogólnopolski XVIII edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, w którym mistrzowie województw zagrają o prawo gry w Wielkim Finale na PGE Narodowym.

Wraz z początkiem roku szkolnego, już po raz dziewiąty, wystartowała „Akademia Bezpiecznego Puchatka”. Ta ogólnopolska akcja edukacyjna, skierowana jest do pierwszych klas szkół podstawowych.

Najnowsza reklama telewizyjna Kubusia to kolejny dynamiczny i przepełniony dziecięcą energią spot marki. Tym razem Kubuś jest z bohaterami na stoku, podczas zimowej zabawy.

Najmłodsi uwielbiają, gdy element gry i zabawy towarzyszy im w ciągu całego dnia – właśnie dlatego Kubuś przygotował dla nich kolejną wyjątkową atrakcję! Niespodzianka ukryta jest pod etykietami ulubionych soków.

Do oferty DrWitt Premium dołączyły niedawno funkcjonalne drinki witaminowe: DrWitt Premium Active Drink KONCENTRACJA oraz DrWitt Premium Active Drink ODPORNOŚĆ. Teraz dołącza do nich trzecia propozycja – DrWitt Premium Active Drink RELAKS.

Marka Kubuś przygotowała dla dzieci kolejną atrakcję. Wraz z każdą butelką ulubionego soku najmłodsi mogą zbierać nową kolekcję wyjątkowych naklejek.

Kubuś już po raz trzeci wraz z telewizją TVN w ramach realizowanego „Projektu Plaża” wyruszył w wakacyjną podróż po Polskim Wybrzeżu. 

Wielki Finał XVI edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” został rozstrzygnięty. 2 maja na Stadionie PGE Narodowym w Warszawie poznaliśmy mistrzów Polski w kategoriach U-10 i U-12. Zwycięskie drużyny chłopców i dziewcząt spotkają się z Reprezentacją Polski i już 1 czerwca obejrzą mecz Polska-Holandia w Gdańsku.

Nowa outdoroowa kampania marki Łowicz prezentuje nowości produktowe w trzech kategoriach – dżemów, produktów pomidorowych i sosów. 1400 tablic typu citylight w ośmiu największych miastach to największa tego typu kampania w historii marki.

Strony

X