Grupa Maspex

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt #AnnualFoodAgenda, który skupia się na edukacji konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania nowych obszarów związanych z żywnością. Współpracując z partnerami z całej Europy firma przez cały rok angażuje się w projekty edukacyjne i komunikacyjne – nowe zrealizowane inicjatywy to kolejne ciekawe eventy i warsztaty.

Lubella przygotowała kolejną wyjątkową promocję, tym razem dedykowaną licencji ,,Kraina lodu” Disneya. W promocyjnych opakowaniach płatków Lubella można znaleźć dwie naklejki z bohaterami filmu. Dodatkowo w sprzedaży pojawiły się dwa unikalne, limitowane produkty.

Fi India & Hi to międzynarodowe wydarzenie w Indiach poświęcone składnikom żywności, które odbędzie się po raz 13. w dniach 22-24 października 2019 r. w Mumbaju. W wydarzeniu weźmie udział polska firma Maspex.

Już niedługo na ekranach kin kolejna odsłona kultowej serii – „Angry Birds 2”. Z tej okazji marka Puchatek przygotowała limitowaną edycję ze specjalną grafiką i wyjątkowymi naklejkami.

Lubella oferuje gamę płatków śniadaniowych dla dzieci – naturalnie bez syropu glukozowego i bez oleju palmowego. To najlepsze ze zboża – przypomina nowa kampania marki, jednocześnie informując, że do oferty dołączyła nowość: Duo Caramel.

W miniony weekend w Wadowicach na stadionie MKS Skawy odbył się finał XI Międzynarodowych Mistrzostw Pracowników Maspex w piłce nożnej. Najlepszym zespołem została drużyna reprezentująca Strukturę Handlową Tradycja Beverages.

Do 15 lipca potrwa rekrutacja do nowego programu dla studentów – EIT Food RIS Solutions, którego głównym organizatorem jest firma Maspex. Maspex wraz z partnerami EIT Food z Polski i zagranicy zdefiniowali wyzwania, na które należy odpowiedzieć w formie filmu. 25 zespołów, które najsprawniej sobie z tym poradzą otrzyma 3-miesięczne wsparcie mentorów. Następnie 20 najlepszych z nich otrzyma zaproszenia na „Maratony żywnościowe – Foodhatons”, które odbędą się jesienią w Warszawie i Turynie.

Maspex w ramach EIT Food współtworzy projekt Annual Food Agenda. Ta europejska inicjatywa skupia się na angażowaniu konsumentów oraz inspirowaniu najmłodszych do poznawania związanych z żywnością tematów. Współpracując z partnerami z całej Europy firma przez cały rok prowadzi projekty edukacyjne i komunikacyjne – pierwsza inicjatywa to warsztaty dla dzieci organizowane z Instytutem Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie.

Uwielbiam.pl to miejsce w sieci dla każdego fana przyrządzania i smakowania pysznych dań. Aby jeszcze bardziej ułatwić użytkownikom korzystanie z serwisu oraz docieranie do interesujących ich informacji, platforma uruchomiła Chatbot.

W zimowej odsłonie kampanii „Rusz się z K!” Kubuś ponownie zachęca: Jak się ruszasz, pij Kubusia. Na dziecięcych stacjach telewizyjnych emitowane są spoty, w których Kubuś zachęca dzieci do wspólnych ćwiczeń i przypomina, jak ważna jest rozgrzewka przed jazdą na snowboardzie lub nartach.

Strony

X