Goplana Break

Wystartowała wizerunkowa kampania komunikacyjna marki batoników impulsowych Goplana Break z portfolio spółki Colian. Działania zaplanowane do końca maja będą realizowane pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” m.in. w Internecie, na nośnikach OOH oraz w prasie branżowej.

Goplana Break, nowa linia batoników impulsowych wiosną zyska silne wsparcie reklamowe. Marka delikatnych wafelków z lekkim kremem w 3 smakach będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych.

Colian rozbudowuje ofertę marki Goplana o linię kruchych wafelków w czekoladzie z lekkim kremem pod nazwą Goplana Break. Nowe batony impulsowe są dostępne w trzech smakach: Coffee Break, Hazelnut Break i Caramel Break. Linia Goplana Break doskonale wpisuje się w trend slow life, stanowi idealnie dopełnienie chwili relaksu tylko dla siebie.

X