Advertisement

Frosta

Dnia 1 października rozpoczęła się kampania FRoSTY „Mówimy jak jest”, która trwa do połowy grudnia. W ramach zaplanowanych działań, FRoSTA we współpracy z Agatą Jędraszczak, czyli prowadzącą bloga kuchniaagaty.pl, stworzyła serię 10 filmów z pomysłowymi rozwiązaniami na obiad z produktami marki w roli głównej. Na YouTube FRoSTY zobaczymy przepisy na m.in. faszerowaną cukinię, szakszukę z warzywami czy mintaja z salsą mango i frytkami z batatów. Promocja filmów online rozpocznie się 7 października i potrwa do 15 grudnia. Spoty publikowane będą także w pozostałych kanałach społecznościowych marki.

FRoSTA nie od dziś zwraca uwagę na losy mórz i oceanów. Jako pierwsza marka w Polsce używa wyłącznie ryb pochodzących ze zrównoważonych, certyfikowanych łowisk MSC – wszystko po to, aby następne pokolenia mogły nadal korzystać z różnorodności ryb i owoców morza. A teraz stworzyła Food Trucka, w którym zbierała środki na organizację sprzątającą oceany.

Jesień to czas w którym szczególnie powinniśmy zadbać o naszą kondycję. W tę porę roku jesteśmy bardziej narażeni na spadek odporności niż kiedykolwiek. Dlatego też warto zatroszczyć się o wzmocnienie organizmu i dostarczenie mu niezbędnych witamin oraz minerałów.

Warzywne curry z batatami FRoSTA to danie wegańskie złożone z batatów, różnorodnych warzyw i soczystego ananasa doprawione mleczkiem kokosowym i curry. Efekt? Każdy miłośnik orientalnych klimatów będzie zachwycony. Pełnowartościowy obiad gotowy już w 9 minut. Tylko 81 kcal w 100 g produktu.

Grupa osób ograniczająca lub całkiem wykluczająca mięso z diety stale się powiększa. Według badań marki FRoSTA, aż 45,1% Polaków ma w swoim otoczeniu wegan i wegetarian. Dzięki temu, od kilku już lat mogą oni przebierać zarówno w ofercie sklepowej, jak i w menu restauracyjnym. Z czego bierze się zainteresowanie kuchnią roślinną i jaka jest jej przyszłość?

O tym, że ryby warto jeść, uczymy się od dziecka. Pytanie brzmi, czy wiemy jak je przygotować, żeby nie zniechęcić się do nich już na samym początku? Mówimy jak jest: masz do wyboru wiele kulinarnych inspiracji i jakościowych składników.

Menu od FRoSTY wzbogaciło się o kolejną potrawę, Kaszę pęczak z kurczakiem i warzywami. Danie zadowoli nie tylko tych wiecznie zabieganych, ale przede wszystkim tych, dla których smak i skład potrawy są co najmniej równie istotne, jak czas jej przygotowania.

Trwa loteria FRoSTY. Do rozlosowania nagrody o łącznej wartości 200 tysięcy złotych. Każde zgłoszenie to szansa na wygrane pieniężne o wartości: 1000 x 100 zł, 100 x 200 zł oraz 10 x 500 zł. Na zakończenie loterii, na sześciu szczęśliwców czekają nagrody główne – sztabki złota! Loteria zakończy się 16 grudnia 2018 r. Aby wziąć udział w loterii należy kupić jednorazowo Złote paluszki rybne oraz inne dowolne produkty FRoSTY za min. 15 zł i zachować paragon.

Jakość produktu to główny czynnik, którym kierują się konsumenci wybierając ryby mrożone – wynika z raportu opracowanego na zlecenie FRoSTY. W najnowszym badaniu, marka prześwietliła preferencje zakupowe Polaków dotyczące ryb mrożonych.

Co może łączyć kuchnię azjatycką z dietą roślinną? FRoSTA udowadnia, że przede wszystkim mnogość smaków, prezentując 2 nowe orientalne dania wegańskie.

Strony

X