French Touch

Od 12 do 31 października rozpoczyna się ogólnopolska akcja handlowa French Touch, organizowana przez agencję Cryptone i wspierana przez Ambasadę Francji. W akcji bierze udział ponad 60 firm, które przygotowały specjalne oferty promocyjne.

Aelia Duty Free Polska już po raz piąty bierze udział w organizowanej przez Ambasadę Francji w Polsce kampanii French Touch. Celem akcji jest przybliżenie francuskiej kultury, kuchni, mody, kina, a także produktów pochodzenia francuskiego. Z tej okazji Aelia Duty Free Polska przygotowała także dla swoich klientów konkurs z wyjątkowymi nagrodami.

Pod hasłem French Touch me touch rusza piąta edycja akcji promującej Francję w Polsce. Organizatorzy i partnerzy French Touch przygotowali dla konsumentów ogólnopolską akcję handlową. Od 12 do 31 października będzie można kupić francuskie produkty i usługi w atrakcyjnych cenach.

To był iście szampański wieczór w Teatrze Wielkim Operze Narodowej. Uroczysta gala zakończyła trwającą od lipca kampanię French Touch. Na scenie teatru wystąpiły największe gwiazdy francuskiej i polskiej sceny muzycznej, m.in. Amel Bent, Willy William, Sławek Uniatowski i Margaret.

Carrefour Polska, po raz czwarty z rzędu, został głównym partnerem French Touch – największej akcji promocji Francji w Polsce, współorganizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski. Od 18 do 30 września, w 22 hiper- i supermarketach sieci Carrefour w Polsce, odbywa się akcja handlowa „Odkryj Francji Czar”, w ramach której klienci sieci mogą skorzystać z wielu dedykowanych promocji na francuskie specjały i marki.

Francja to fascynujący kraj, olbrzymie dziedzictwo kulturowe, z którego dorobku czerpią również Polacy. Trwa czwarta edycja kampanii French Touch, która zachęca Polaków do odkrywania Francji na nowo. W jesienny kalendarz eventów w stolicy na stałe wpisała się już uroczysta gala French Touch. W tym roku, show odbędzie się 1 października w Teatrze Wielkim Operze Narodowej w Warszawie.

Ile rodzajów sera produkuje się we Francji? Ile bagietek rocznie zjada przeciętny Francuz? Jakie przychody ze rynku kosmetycznego notują największe francuskie koncerny? Chcesz poznać kwintesencję francuskiego stylu życia? Rusza ogólnopolska kampania edukacyjna French Touch. Przez ponad 4 miesiące szeroko zakrojone działania promocyjne odkryją przed Polakami tajniki francuskiego „La belle vie”.

3 września w rezydencji Ambasadora Francji – Pierre’a Buhler’a w Warszawie  odbyło się śniadanie prasowe związane z projektem „French Touch”. W tym wydarzeniu uczestniczył Poradnik Handlowca.

X