Advertisement

dzieci

Segment jedzenia dla dzieci nie tylko dynamicznie rośnie, ale także oferuje konsumentom wiele nowości. Tradycyjnie dziecięcemu odbiorcy dedykowane były głównie produkty certyfikowane. Obecnie producenci dostrzegli potencjał w rozszerzaniu oferty skierowanej do najmłodszych konsumentów. Nawet w kategoriach, które dotąd nie były kojarzone z małym konsumentem, takich jak makarony czy słone wypieki, pojawiają się oferty skierowane do najmłodszych.

Jurajska Junior to woda troskliwa z natury, która napełnia bliskością i promuje ideę kreatywnej zabawy z dzieckiem wspierając jego rozwój i zdrowie.

Do wartości odżywczych warzyw nie trzeba przekonywać chyba nikogo– oprócz dzieci. Maluchy niestety często nie spożywają ich w zalecanych ilościach.  Co zrobić, aby zachęcić malucha do zdrowego jedzenia? Badania przeprowadzone na zlecenie firmy Nestlé pokazują, że dzieci chętniej jedzą warzywa, kiedy uczestniczą we wspólnym gotowaniu*.

X