Advertisement

Dansk Supermarked Group

1 czerwca 2018 r. Dansk Supermarked Group, do której należy między innymi sieć handlowa Netto, zmieni nazwę na Salling Group.

Janusz Stroka objął nowe stanowisko 3 stycznia i tego dnia wraz z całym zespołem bierze odpowiedzialność za dalszy wzrost i rozwój formatu Netto w Polsce. Nowy dyrektor ma wieloletnie doświadczenie w handlu detalicznym, które zdobywał zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych.  

W połowie listopada doszło do zmian w zarządzie sieci Netto Polska. Zostali z niego wykreśleni Morten Nielsen i Kent Petersen. Ich miejsce zajęli Michael Love i Alan Jensen.

Po ponad 50 latach partnerskiej współpracy między A.P. Moller-Maersk a Salling Foundation podpisano umowę, zgodnie z którą do końca tego roku Salling stanie się jedynym właścicielem Dansk Supermarked Group, w skład której wchodzi m.in. sieć sklepów Netto.

X

Przeczytaj również