Czekolada

Do wyjątkowej kolekcji czekolad premium od E.Wedel dołączyła Czekolada Gorzka z cząstkami wiśni i chili. Nowość stanowi idealne połączenie oryginalnej wedlowskiej czekolady z wyjątkowymi dodatkami. 

Poznań, w którego historię nieodłącznie wpisane jest ponad stuletnie dziedzictwo marki Goplana, zyskał nową atrakcję dla najmłodszych. We wrześniu, na terenie dawnej fabryki czekolady, wystartowały „Czekoladowe Warsztaty Goplana”, adresowane do dzieci  i młodzieży w wieku od 6 do 15 lat.

Jajo od wieków jest symbolem odradzającego się życia, nic więc dziwnego, że stało się ono jednym z najważniejszych elementów wielkanocnej tradycji. A skąd wziął się w niej zajączek? Z powszechnego przekonania, że zwierzątko to śpi z otwartymi oczami, jako pierwsze miało więc zobaczyć Zmartwychwstanie. Dziś ma do odegrania równie ważną rolę, bo w okresie świąt w wielu krajach przynosi słodkie, czekoladowe prezenty...  Dziś już chyba nikt nie potrafi wyobrazić sobie Świąt Wielkanocnych bez pisanek i zajączków, zwłaszcza tych wykonanych z czekolady.

Polacy coraz chętniej świętują Walentynki i choć większość z nas ma do nich neutralny stosunek, niemal 70% chce z tej okazji wręczyć upominek. Najczęściej planujemy wydatki w przedziale od 50 do 200 zł – wynika z badania SW Research przeprowadzonego na zlecenie firmy Wyjątkowy Prezent.

Goplana rozbudowuje portfolio czekolad o 2 nowe smaki. Do oferty marki trafiły tabliczki mlecznej czekolady z nadzieniami w ulubionych przez konsumentów smakach – truskawkowym i karmelowym. To konsekwentne dopełnienie asortymentu o najbardziej popularne w tym segmencie pozycje.

Czekolady RED Delight to pierwsze na świecie czekolady zawierające nawet 50% mniej kalorii. Tę niższą wartość kaloryczną udało się uzyskać przez nie dodawanie cukru i obniżenie zawartości tłuszczu. Do jej wyprodukowania używane są najlepsze ziarna kakaowe z Wybrzeża Kości Słoniowej, a zamiast cukru zastosowano naturalne substancje słodzące takie jak erytrytol i maltitol.

Milka, która od lat inspiruje Polaków do okazywania czułych gestów, rusza z kolejną słodką kampanią. We wrześniu, pod hasłem „Kieruj się delikatnością” będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone z wykorzystaniem nośników OOH, m.in. bilbordów i Citylightów, ale też nośników na wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.

Chocola! to czekolady doskonałej jakości z naturalnymi dodatkami. Linia zawiera  pięć tabliczek, których bazą jest nowa, ulepszona receptura czekolady, bez zbędnych dodatków (E476): mleczna o zawartości 32% kakao i gorzka o zawartości 60% kakao.

W ostatnich latach w Polsce wzrosła konsumpcja czekolady i wyrobów czekoladowych. W 2016 r. łączne spożycie czekolady w Polsce, w przeliczeniu na jednego mieszkańca, wyniosło ok. 6,3 kg i było o prawie 30 proc. większe niż w 2011 r. Według danych GUS, w 2017 r. wyprodukowano 247 tys. ton czekolady, czyli o 16 proc. więcej niż pięć lat wcześniej.

W czasie świąt Bożego Narodzenia Polacy wydali na słodycze 160 mln zł. Szczególnym powodzeniem cieszyły się te charakterystyczne dla okresu świątecznego, jak czekoladowe mikołaje czy kalendarze adwentowe.

Strony

X