Bonduelle

Jesienią, mimo tego, że warzywa świeże są nadal dostępne w sklepach, konsumenci szukają prostszych i szybszych rozwiązań na przygotowanie obiadu. Firmie Bonduelle zależy na rozwijaniu oferty, która szczególnie ułatwi szybkie przygotowanie codziennego obiadu, rozszerza gamę mrożonych mieszanek warzywnych z kaszą pod nazwą Kaszetka.

„Odkrywaj fasole Bonduelle codziennie na nowo” – pod tym hasłem rusza najnowsza kampania digital promująca różnorodność fasol Bonduelle – lidera na rynku warzyw apertyzowanych w Polsce.

Popularny program "Okrasa łamie przepisy" w TVP1, będzie wspierany kampanią telewizyjną Bonduelle Porcja na raz na Twoją sałatkę, bo właśnie trwa sezon na warzywne sałatki idealne w domu i  w plenerze.

Bonduelle przedstawia nowość – czarna fasola w małych opakowaniach zawierających porcję do wykorzystania za jednym razem.

Bonduelle wraca na ekrany telewizorów, przypominając, dlaczego na święta warto wybrać naturalnie słodką i chrupką Kukurydzę Złocistą oraz soczysty i delikatny Groszek tradycyjny Bonduelle.

„Rośnie popularność żywności pochodzenia roślinnego w Polsce, co wyraźnie widać już  w ofecie sklepów" mówi Anna Telakowiec Dyrektor Marketingu Bonduelle.

Bonduelle inspiruje Polaków na święta. Dzięki strategii komunikacji opartej o przepisy kulinarne, marka Bonduelle od lat wspiera miłośników gotowania w tworzeniu kreatywnych dań. Serwis WarzywneInspiracje.pl zgromadził już ponad 700 przepisów marki. W 2018 r. powstało 150 zupełnie nowych przepisów na kreatywne i proste dania – od przekąsek karnawałowych, przez dania na świąteczny stół, na warzywnych słodkościach kończąc.

25 lat temu na polski rynek wkroczyła firma Bonduelle - międzynarodowy koncern ze 160-letnią tradycją. Spółka posiada w Polsce 2 fabryki, zatrudnia blisko 600 osób i przetwarza blisko 60 tys.ton warzyw i pieczarek rocznie, z czego blisko 90% trafia na eksport.

Bonduelle, marka znana z najwyższej jakości produktów warzywnych, rozbudowuje swoją gamę dań gotowych, wdrażając nowości w słoikach - fasole w sosach. 

Marka Bonduelle wprowadza na rynek innowacyjną gamę warzyw „Już przygotowane na parze”, pochodzące w większości z polskich upraw na Kujawach.

X

Przeczytaj również