Bakalland

Produkty impulsowe służące zaspokojeniu nagłego głodu, sprzedawane są w małych opakowaniach, mieszczących porcję do zjedzenie „na raz”. Producenci kładą szczególny nacisk, aby zawierały idealną ilość ulubionego produktu, która zaspokoi potrzeby konsumenta – w chwili nagłego głodu lub ochoty na małą przekąskę.

Ochota na słodkie potrafi dopaść w najmniej oczekiwanym momencie i nie lubi czekać. Choć wybory na „słodkim głodzie” bywają nie do końca racjonalne, coraz częściej szukamy zastępstwa dla tradycyjnych słodyczy. Jak więc zaspokoić słodki głód za pomocą produktów słodkich z natury?

Od 1 lipca 2019 r. stanowisko Prezesa Zarządu Bakalland obejmie Marek Malinowski – doświadczony manager z branży FMCG. Ustępujący Prezes – Marek Moczulski, który m.in. przeprowadził skuteczny proces integracji Bakalland z Delecta rezygnuje z funkcji z powodu przejściowych problemów zdrowotnych.

Stacje benzynowe są jednymi z najczęściej wybieranych miejsc na postój w podróży. Ich rola na przestrzeni lat wychodzi poza granice dostarczania paliw do pojazdów, zaś coraz częściej zmierza w kierunku miejsc przyjaznych odpoczynkowi w trasie. Często postawione z dala od terenów zabudowanych stacje paliwowe są jedynym miejscem, w którym można odpocząć po długiej trasie, skorzystać z toalety czy zdecydować się na posiłek oraz zakup przekąsek na resztę podróży.

Z okazji początku wiosny Bakalland oraz marka obuwia dziecięcego BARTEK przygotowały dla swoich klientów pożywny upominek. Do każdego zakupu w sklepach BARTEK dodawana jest przekąska w postaci batonów BA! KIDS o smaku Jabłko&Cynamon. To doskonała forma przekąski, którą można zabrać z sobą na pierwszy wiosenny spacer lub spakować do szkolnego plecaka.

Marka Bakalland wprowadza innowacyjną przekąskę – BA!rdzo Bakaliowe Tabliczki. Nowość Bakalland to nie jest zwykła czekolada z bakaliami. To 5 zupełnie zaskakujących bakaliowych kompozycji smakowych, które wpisują się w obecnie panujące trendy w kategorii FMCG. Nowość łączy bakaliowe korzenie marki z innowacyjną formą podania w postaci kwadratowych bakaliowych tabliczek zanurzonych w delikatnej czekoladzie. Nowość Bakalland charakteryzuje dobry skład, doskonały smak oraz gwarancja najwyższej jakości, jaką daje marka.

Bakalland rozwija swoje portfolio o kolejne propozycje smakowe z linii przekąskowej „Chwyć&Jedz”. To odpowiedź na zróżnicowane gusta konsumentów, którzy równie często sięgają po przekąski słone, jak i te z odrobiną słodyczy. Nowości to dwie propozycje smakowe: słodki miks bakaliowy z kawową nutą, czyli Mieszanka studencka COFFEE oraz Żurawina z sokiem z granatu. Przekąski Bakalland dostępne są w poręcznych 50-gramowych opakowaniach.

Bakalland oraz Egurrola Dance Studio – sieć szkół  tańca założona i prowadzona przez Agustina Egurrolę, łączą siły. Od nowego roku marka Bakalland razem ze swoimi produktami z linii Bakalland BA! dodaje energii tancerzom podczas treningów, a także zawodów i eventów organizowanych przez Egurrola Dance Studio.

Marka Bakalland podjęła współpracę z marką O bag, specjalizującą się w konfigurowanych modnych akcesoriach. Wraz z początkiem roku nabywcy torebek O bag znajdą w środku idealną przekąskę Bakalland z linii „Chwyć&Jedz”. Współpraca marek nawiązuje do różnorodności zarówno torebek, jak i przekąsek, a także propozycji ich wspólnego zastosowania.

Rok 2018 był kolejnym bardzo dobrym dla producentów bakalii. Grupie Bakalland od kilku lat sprzyjają prozdrowotne trendy, zgodnie z którymi konsumenci poszukują pełnowartościowych i naturalnych produktów, takich jak orzechy i suszone owoce, nie traktując ich tylko jako dodatek do kulinariów. Dzięki temu wartość rynku bakalii paczkowanych w tym roku przekroczyła 1,6 mld zł i dynamicznie – w tempie dwucyfrowym – rozwija się kategoria bakalii przekąskowych.

Strony

X