Appetita

Duet przypraw uniwersalnych – do mięs i warzywnej – to nowa propozycja od marki Appetita, oparta na autorskiej recepturze Ewy Wachowicz. Harmonijne kompozycje najwyższej jakości ziół, przypraw i warzyw zostały stworzone na bazie soli morskiej, bez dodatku glutaminianu sodu, konserwantów i barwników.

Appetita ponownie będzie lokować produkty w nowej edycji MasterChef Junior. Pierwsza edycja programu stacji TVN cieszyła się popularnością wśród widzów. Stąd też decyzja o obecności w drugiej edycji show. 

W okresie przedświątecznym Appetita stawia na ciekawą i funkcjonalną ekspozycję dodatków cukierniczych z linii Domowe Sekrety. Marka przygotowała specjalne materiały POSM z okolicznościowymi motywami. Wsparciem dla handlowców będą specjalne standy i ekspozytory. 

W piątej edycji programu MasterChef po raz kolejny uczestnikom towarzyszyć będą przyprawy i zioła marki Appetita. Emisja pierwszego odcinka już w niedzielę 4 września o godzinie 20:00. 

Marka Appetita kontynuuje intensywne działania sponsorskie i lokuje produkty w wyselekcjonowanych programach kulinarnych. 

Mistrz kulinarny Adam Chrząstowski użyczył swojego wizerunku marce przypraw Appetita. Wybitny szef kuchni ceni wysoką jakość jej produktów, dlatego zdecydował się polecać je konsumentom. 

5 lipca br. w Windsor Palace Hotel w Jachrance odbył się wielki finał jednego z najciekawszych wydarzeń kulinarnych w Polsce – konkursu  BlogerChef. Pełnemu emocji pojedynkowi na smaki, dania i umiejętności kulinarne towarzyszył aromat przypraw Appetita – sponsora projektu. Po zwycięstwo sięgnął Paweł Urbański, autor bloga Kuchnia Słonia, który zachwycił profesjonalne jury perliczką w zatarze oraz stekami z konfiturą żurawinowo-imbirową.

Kuchnia włoska zaskakuje różnorodnością smaków i aromatów. Pasty, przyrządzane na setki sposobów, zapiekanki, pizza, bruschetty, risotto, gnocchi i ravioli to jej sztandarowe dania.

X