Jesteś tutaj

Advertisement

Udany koniec roku dla franczyzy Carrefour

W ostatnim miesiącu ubiegłego roku firma Carrefour otworzyła aż 15 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że tylko w Warszawie w grudniu powstało 7 nowych sklepów należących do sieci.

Franczyza z Carrefour to rentowny model współpracy, który daje franczyzobiorcy możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć obroty sklepu. Sieć oferuje odpowiedzialny model biznesowy, który przynosi zyski obu stronom. Dzięki temu, dynamicznie wzrasta liczba nowych sklepów franczyzowych Carrefour Express i Globi w całej Polsce. Tylko w grudniu powstało 15 nowych placówek handlowych, m.in. w takich miejscowościach jak Kraków, Gdynia, Iłża czy Warszawa.

- Bardzo jestem zadowolony z dynamicznego rozwoju franczyzy Carrefour w Polsce. Staramy się zapewnić naszym partnerom kompleksowe wsparcie na każdym etapie prowadzenia sklepu. Słuchamy naszych franczyzobiorców, reagujemy na ich opinie i dostosowujemy się do lokalnego otoczenia - mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska. - Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. Carrefour nie zostawia swoich partnerów w potrzebie i stara się im pomóc - dodaje Francois Vincent.

Na uwagę szczególnie zasługuje bardzo duży sukces sieci franczyzowej Carrefour w Warszawie. 13 grudnia uroczyście otwarto już 100. sklep franczyzowy w stolicy. Oprócz nowoczesnej placówki przy Al. Jerozolimskich w grudniu powstało w Warszawie jeszcze 6 innych sklepów. Świadczy to o tym, że koncept franczyzowy sieci odpowiada na oczekiwania właścicieli małych sklepów, oferując im to czego oczekują ich klienci. Franczyzobiorcy doceniają również fakt, że Carrefour pomaga im w trudnych sytuacjach, np. gdy najemca niespodziewanie wypowie umowę najmu lub w okolicy prowadzone są długoterminowe prace remontowe np. budowa nowej linii metra. Eksperci Carrefour są do dyspozycji franczyzobiorcy i aktywnie pomagają mu w znalezieniu odpowiedniego, nowego lokalu.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

W 2018 r. Carrefour Polska poszerzył portfolio supermarketów franczyzowych o 8 sklepów. Taka forma współpracy to nowy kierunek rozwoju dla sieci, a także odpowiedź na potrzeby przedsiębiorców, którzy są zainteresowani prowadzeniem w modelu franczyzowym sklepów większych niż format convenience.

Carrefour Polska wdrożył nowy koncept sklepu franczyzowego dla operatorów stacji paliw. Pierwsze 11 sklepów w nowym koncepcie zostało już otwartych we współpracy z polską siecią Wasbruk. Carrefour poszukuje także kolejnych sieci zainteresowanych współpracą przy prowadzeniu sklepów przystacyjnych w modelu franczyzowym.

X

Przeczytaj również