Jesteś tutaj

Advertisement

KeVita – nowość na polskim rynku

Na zabiegane życie skarżą się już wszyscy, nie tylko mieszkańcy dużych miast. Dla każdego chwila wytchnienia jest na wagę złota. Niezależnie od tego czy to poranny trening jogi na łonie natury, popołudniowa sesja pilatesu w nowym, modnym studio czy wieczorne wyjście ze znajomymi na szybkiego drinka, znalezienie momentu dla siebie jeszcze nigdy nie wydawało się tak ważne i potrzebne. To chwile, którym towarzyszyć chce kombucha o nazwie KeVita – nowość na polskim rynku, dostępna jest już w wybranych sklepach i punktach w Warszawie.

Coraz większą popularnością w Polsce cieszą się regularne zajęcia fizyczne. Jak pokazuje raport „European Health & Fitness Market Report 2019” opracowany przez firmę doradczą Deloitte, obecnie w Polsce aktywnie na zajęciach fizycznych czas spędza ok. 3 mln dorosłych Polaków. Oprócz ćwiczeń istotne jest spożywanie właściwie skomponowanych posiłków, uwzględniających warzywa, owoce oraz zdrowe tłuszcze, jak również odpowiednia ilość napojów spożywanych w ciągu dnia. I choć woda wydaje się najlepszym wyborem w chwili pragnienia, to czasem nawet ona może nam się znudzić. Warto wówczas sięgnąć po jej równie i smaczne alternatywy, takie jak KeVita – pyszny produkt, który zaspokaja pragnienie nie tylko fizyczne, ale i nowych doznań, jednocześnie wpisując się w aktualne trendy żywieniowe.

– KeVita to kombucha, czyli napój powstały na drodze fermentacji z udziałem cukrów i mikroorganizmów. Każdy łyk KeVita jest pełen organicznych kwasów, które wraz z żywymi kulturami bakterii dają intrygujący, nowatorski smak. Lekka słodycz uzyskiwana jest dzięki zastosowaniu organicznego cukru trzcinowego oraz niewielkiej ilości słodzika z liści stewii. KeVita została stworzona w kalifornijskiej miejscowości Ojai, gdzie Bill Moses, lokalny wytwórca organicznych win spróbował niezwykłego napoju wytwarzanego przez holistyczną dietetyczkę, Chakrę Earthsong. Oboje postanowili połączyć siły, doskonaląc smak i recepturę tego lokalnego specjału. Tak oto powstał innowacyjny produkt, o którym obecnie mówi cały świat. Jednak, chociaż KeVita stała się już globalnym graczem w kreowaniu światopoglądu na rynku napojów, wciąż jest warzona i butelkowana w słonecznej Kalifornii – powiedziała Katarzyna Kołtuniewicz, kierownik marki w zespole Future Brands by PepsiCo.

Na polskim rynku KeVita Master Brew Kombucha oferowana jest w 3 wariantach smakowych: słodko-kwaśnego połączenia ananasa z brzoskwinią, wytrawnej wiśni oraz lekko pikantnego imbiru. Najwyższej jakości składniki w połączeniu z rzemieślniczą precyzją gwarantują prosty, a jednocześnie smaczny i nowatorski napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Master Brew Kombucha marki KeVita dostępna jest już w wybranych warszawskich sklepach oraz punktach ze zdrową żywnością; będzie ją można także kupić w wybranych studiach jogi i pilatesu na terenie Warszawy oraz w barach.

Wychodząc naprzeciw zmieniającym się oczekiwaniom konsumentów, PepsiCo stale poszerza swoją ofertę produktów żywnościowych i napojów. Kieruje się przy tym swoją filozofią, Winning with Purpose, która definiuje ambicję firmy dotyczącą osiągania zrównoważonych wyników biznesowych, czyli uwzględniających pozytywny wpływ na planetę i społeczności. Oprócz powszechnie znanych i lubianych marek firmy, w ostatnim czasie na polskim rynku pojawiły się gęste soki typu smoothie pod marką Naked Juice, produkty owsiane do szybkiego przygotowania pod marką Quaker, a teraz przyszedł czas na Master Brew Kombuchę marki KeVita – pyszny napój, którym można się cieszyć o każdej porze dnia. Lista tych produktów z pewnością będzie się sukcesywnie wydłużać.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Kampania pod hasłem „Za dobre, by wybrać” wspiera wprowadzenie na rynek dwóch nowych smaków Mirindy – mandarynki oraz o smaku czerwonej pomarańczy.

Od stycznia 2015 roku w ofercie Velvet znajdują się nowe chusteczki kosmetyczne w pudełkach o zapachu rumianku. 

X