Jesteś tutaj

Żubrówka nagrodzona w rankingu najcenniejszych marek

W XIV edycji przygotowanego przez dziennik „Rzeczpospolita” rankingu „Najcenniejsza Polska Marka 2017”, wódka Żubrówka zdobyła najwyższy laur w kategorii napojów alkoholowych, łącznie z piwem.

Sukcesem w najnowszym rankingu dziennika, Żubrówka potwierdziła swoją wysoką pozycję, po raz pierwszy plasując się na pierwszej pozycji przed markami piwa. Jednocześnie Żubrówka zanotowała znaczący wzrost wartości marki, deklasując swoich rywali z czołówki rankingu marek alkoholowych i notując niemal dwukrotnie większą wartość niż kolejna w zestawieniu marka wódki.

W rankingu „Rzeczpospolitej”, znalazły się także inne marki wódki z portfolio CEDC: Soplica (5 miejsce wśród najmocniejszych marek alkoholowych) oraz Żytniówka i Absolwent (miejsca 15 i 18). 

W zestawieniu wszystkich polskich marek, sporządzonym według szacowanej wartości, Żubrówka zajęła 20 miejsce, awansując o 4 pozycji w porównaniu z rankingiem z roku 2016. Listę najcenniejszych polskich brandów otwierają Orlen, Biedronka i PKO Bank Polski, które utrzymały swoje pozycje.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Już po raz 14. dziennik Rzeczpospolita zaprezentował ranking krajowych znaków towarowych, ocenianych pod względem ich wartości oraz siły i mocy rynkowej. Żywiec Zdrój po raz kolejny okazał się najmocniejszą marką wodną na rynku, zajmując aż 2. miejsce w kategorii napojów bezalkoholowych.

W corocznym, prestiżowym rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka utrzymała drugi rok z rzędu trzecią pozycję wśród globalnych marek wódki, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

X

Przeczytaj również