Jesteś tutaj

Żubrówka czwarta w rankingu Shanken’s IMPACT

W corocznym, prestiżowym rankingu magazynu Shanken’s IMPACT, Żubrówka utrzymała drugi rok z rzędu trzecią pozycję wśród globalnych marek wódki, ustępując pola jedynie markom Smirnoff i Absolut.

Biorąc pod uwagę marki zarówno globalne, jak i regionalne, Żubrówka zajęła czwarte miejsce w zestawieniu, po Smirnoffie, Absolucie i wódce Khortytsa dystrybuowanej głównie na rynku ukraińskim.

Według danych zawartych w rankingu IMPACT, Żubrówka znalazła się również w czołówce wódek o największym przyroście sprzedaży wśród wszystkich alkoholi ujętych w rankingu, liczonym według ilości sprzedanych 9-litrowych skrzynek. W porównaniu z danymi za rok 2016, w ubiegłym roku w Polsce i na rynkach eksportowych sprzedało się łącznie o 11,3% skrzynek Żubrówki więcej.

Żubrówka jest najwyżej notowaną polską marką wódki w rankingu IMPACT. W zestawieniu znalazła się też inna marka CEDC – Soplica, z łączną sprzedażą 3,5 miliona 9-litrowych skrzynek w 2017 roku. Według rankingu IMPACT, sprzedaż Soplicy wzrosła o niemal 13% w porównaniu z rokiem 2016, zapewniając jej 5 miejsce wśród najszybciej rosnących alkoholi w całym zestawieniu.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Prestiżowy magazyn Drinks International co roku publikuje ranking „The World’s Most Admired Wine Brands”. W tegorocznej edycji tytuły najbardziej uznanych marek win po raz kolejny zdobyły trzy winnice których wyłącznym importerem w Polsce jest CEDC, odpowiednio: Torres, Concha Y Toro oraz Penfolds.

Producent włoskiego aperitifu Campari, zorganizował w Mediolanie, miejscu, w którym narodziła się marka, premierę filmu Legenda Czerwonej Ręki, będącego częścią ogólnoświatowej kampanii Campari Red Diaries. 

X