Jesteś tutaj

Wystartował wielki konkurs „Grand. Błogie chwile”

9 kwietnia rozpoczął się Wielki konkurs przyjemności „Grand. Błogie chwile”. Celem akcji jest promocja marki premium Grand i Grand Gold. W jury konkursu znalazła się znana blogerka kulinarna Sylwia Ładyga.

Akcja konsumencka „Grand. Błogie chwile” to 10 tygodni przyjemności w 5 turach. Aby wziąć udział w konkursie, wystarczy kupić 2 lody Grand lub Grand Gold na jednym paragonie i dokonać zgłoszenia hasła, zdjęcia, wideo lub GIFa na landing page Grand.BlogieChwile.pl. Do wygrania jest 500 nagród, a w tym m.in: ekskluzywne wyjazdy na Gran Canaria, konsole PlayStation 4, kamery GoPro, aparaty Instax Fujifilm Mini. Zwycięzców wybierze jury, w którym zasiada m.in. autorka bloga Ostra na słodko, Sylwia Ładyga, znana m.in. z V edycji MasterChef Polska. Konkurs potrwa do 17 czerwca.

Akcję lodów Koral, właściciela marki Grand i Grand Gold, promują: materiały POS, spot reklamowy „Lody Grand w nowej odsłonie 2018”, szeroko emitowany w Internecie, kampanie banerowe w sieci Google, na YouTube oraz portalach Interia.pl i Plejada.pl. Komunikacja konkursu odbywa się również w serwisach społecznościowych: na Facebooku, Instagramie i Snapchacie. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

W szczycie sezonu lodowego rozpoczęła się akcja marketingowa producenta mrożonych przysmaków z Nowego Sącza, nawiązująca do Mistrzostw Świata w piłce nożnej w Rosji. Jej gwiazdą jest brand hero marki, Chłodzimierz.

Oranżada w szklanej butelce, lody śmietankowe na patyku oraz polskie owoce - to kultowe smaki, które Polacy powyżej 40 roku życia wspominają najczęściej – wynika z badań  przeprowadzonych przez Instytut Kantar Polska na zlecenie PPL Koral. Deser, który kojarzymy z dzieciństwem to niezapomniany kogel mogel, który mamy przygotowywały dla swoich dzieci, a prawie połowa Polaków (47%) w pytaniu o wyjątkowy smak sprzed lat wymienia lody śmietankowe na patyku. Takie i wiele innych wspomnień w postaci zdjęć z dzieciństwa i młodości można znaleźć na stronie bokochamtechwile.pl – wyjątkowej internetowej kapsule czasu, która stworzona została z okazji 40 urodziny firmy.

X