Jesteś tutaj

Twoja chwila przyjemności z Goplana Break

Goplana Break, nowa linia batoników impulsowych wiosną zyska silne wsparcie reklamowe. Marka delikatnych wafelków z lekkim kremem w 3 smakach będzie promowana pod hasłem „Twoja chwila przyjemności” w prasie handlowej i mediach społecznościowych. Ponadto, dla linii Goplana Break zaplanowano product placement w programie kulturalnym „Rezerwacja” na Onet.pl, sampling w sklepach modowych i kampanię billboardową w największych miastach Polski. Sprzedaż w punktach handlowych wesprą dedykowane ekspozycje POS.  Działania potrwają do końca maja br.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Colian po raz kolejny stawia na bogatą, bożonarodzeniową ofertę. Wśród propozycji od marek Goplana i Solidarność znalazły się nowości, serie limitowane i hity sprzedażowe. Oferta ma szerokie wsparcie medialne oraz dedykowane standy w sklepach.

Dnia 16 września wystartował konkurs konsumencki „#Let’s Bake!” marki Goplana, adresowany do pasjonatów wypieków i pięknych zdjęć. Akcja, która potrwa do 7 października, ma na celu inspirację do kulinarnych odkryć z wykorzystaniem słodyczy marki. Działania wesprze kampania w internecie i komunikacja w punktach sprzedaży.

X