Jesteś tutaj

Śródziemnomorskie produkty Podravka w kampanii telewizyjnej

Podravka promuje w telewizji śródziemnomorskie produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar. Kampania jest równolegle wspierana w digitalu i punktach sprzedaży. Potrwa do początku listopada.

We wrześniu wystartowała kampania telewizyjna promująca produkty pomidorowe i makarony Podravka oraz oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar Podravka. Billboardy sponsorskie są widoczne w kluczowych stacjach telewizyjnych: TVP1, TVP2, TVN, Polsacie oraz kanałach tematycznych. Spoty podkreślają śródziemnomorski charakter produktów Podravka oraz chorwackie pochodzenie past warzywnych Ajvar, co jest gwarancją ich najwyższej jakości i doskonałego smaku. Kampania potrwa 7 tygodni, aż do początku listopada.

Kampania telewizyjna będzie równolegle wspierana w digitalu – w social mediach pojawią się inspiracyjne filmiki kulinarne z użyciem produktów Podravka. Zaplanowane jest również silne wsparcie w puntkach sprzedaży, w tym m.in. w wybranych sklepach konsumenci będą mieli także okazję spróbować jak smakują oryginalne chorwackie pasty warzywne Ajvar Podravka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Wegetarianizm to z pewnością coś więcej niż chwilowa moda. Staje się coraz silniejszym trendem. Miłośnicy diety bezmięsnej szukają nowych smaków i kulinarnych rozwiązań. Jako dodatek do dań wegetariańskich świetnie sprawdzi się pyszny, w pełni wegetariański Ajvar Podravka, który nada potrawom nowego wymiaru i śródziemnomorskiego charakteru.

Trwa konkurs konsumencki marki Vegeta „Wygrywanie przez gotowanie”.

X