Jesteś tutaj

Solidarność silnie wspiera loterię „Złotobranie”

Solidarność realizuje kampanię reklamową, która wspiera komunikacyjnie loterię konsumencką „Złotobranie”. Działania mediowe, zaplanowane do końca listopada br., obejmują telewizję, outdoor oraz kanały cyfrowe.

Zasady loterii „Złotobranie” są proste. Wystarczy kupić praliny marek Śliwka Nałęczowska lub Złota Wiśnia Solidarności, by zyskać szansę na wygranie gotówki, a w wielkim finale – złotego samochodu.

Akcja promocyjna, która potrwa do końca listopada, jest szeroko komunikowana w kampanii digitalowej, z wykorzystaniem szeregu formatów reklamowych. Działania są prowadzone również w wyszukiwarkach, mediach społecznościowych (na Facebooku, Instagramie, YouTube) oraz w serwisach VOD.

Dnia 1 października wystartowała kampania outdoorowa komunikująca loterię na kilkuset nośnikach typu „citylight”  w największych miastach w Polsce, która potrwa do końca miesiąca.

Od początku października w telewizji z kolei można oglądać billboardy sponsorskie Śliwki Nałęczowskiej i Złotej Wiśni. Emisje zaplanowano w głównych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych.

Solidarność wpiera loterię również w punktach sprzedaży, zarówno w kanale tradycyjnym, jak i nowoczesnym, gdzie zostały wyeksponowane dedykowane materiały POS oraz standy ekspozycyjne z produktami promocyjnymi. Dodatkowo w wybranych tytułach prasy branżowej zaplanowano w październiku emisje reklamowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Firma Colian przygotowała specjalną, limitowaną ofertę wielkanocną, składającą się z wyjątkowych propozycji popularnych marek Goplana i Solidarność. Figurki świąteczne Goplana ozdobią świąteczne stoły i będą idealnymi upominkami nie tylko od zajączka. W roli smakołyków dla domowników oraz gości doskonale sprawdzą się limitowane słodycze Solidarności: Pisanka Złota Wiśnia, Pisanka Złoty Adwokat i praliny Śliwka Nałęczowska w specjalnej puszce.

Marka Solidarność po raz kolejny organizuje ogólnopolską loterię konsumencką. Tym razem smakosze Śliwki Nałęczowskiej mogą wziąć udział w Stylowym Śliwkobraniu. Akcja trwa do 30 listopada br. W puli nagród znalazło się ponad 3000 gadżetów inspirowanych Śliwką Nałęczowską oraz Fiat 500.

X