Jesteś tutaj

Advertisement

Nowe kaski dla młodych skoczków od Milki

Milka dołączając w tym sezonie do grona sponsorów Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich, wspiera także przyszłych mistrzów skoczni. W tym celu, w ramach Projektu Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanego we współpracy z PZN, marka przekazała kaski narciarskie polskim klubom sportowym. Ceremonia przekazania sprzętu miała miejsce w ten weekend w Szczyrku.

Celem Projektu Wspierania Młodych Skoczków jest rozwój dyscypliny sportowej jaką są skoki narciarskie w Polsce. Z tej okazji, marka Milka zaplanowała szereg inicjatyw. Jedną z nich jest przekazanie klubom sportowym nowych kasków odpowiednich dla młodych skoczków. Ceremonia wręczenia sprzętu miała miejsce w niedzielę 17.02 na stoku w Szczyrku. Na wydarzeniu obecni byli m.in. Sekretarz Generalny PZN, prezesi i trenerzy z lokalnych szkół sportowych oraz młodzi skoczkowie.

Milka, dostrzegła wyzwania z jakimi mierzyli się w przeszłości skoczkowie Reprezentacji, a obecnie również młodzi sportowcy trenujący w lokalnych klubach, które wyłonią przyszłe gwiazdy skoczni. Marka zdecydowała się więc na krok wyjątkowy: rozszerzenie klasycznego sponsoringu Kadry A o dodatkowy fundusz dedykowany potrzebom najmłodszych skoczków.

W tym celu, wraz z rozpoczęciem sezonu skoków narciarskich 2018/2019, wystartowała ze swoim Projektem Wspierania Młodych Skoczków, przygotowanym we współpracy z PZN. W odpowiedzi na najważniejsze wyzwania przed jakimi stoją młodzi adepci skoków narciarskich, Milka postanowiła przekazać klubom dopasowane do potrzeb młodych skoczków kaski narciarskie oraz zapewnić im dostęp do profesjonalnych sesji fizjoterapeutycznych. Marka myśli o zainicjowanym projekcie w wymiarze długofalowym, dlatego postanowiła sfinansować także szkolenia dla trenerów młodych skoczków.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Na torze bydgoskiej Polonii 7 października rozegrany został żużlowy turniej „Asy dla Tomasza Golloba”. Cały dochód z imprezy przekazano na pokrycie kosztów dalszej rehabilitacji indywidualnego mistrza świata z 2010 r., a Hochland Polska także zaangażował się w to przedsięwzięcie.

Milka, która od lat inspiruje Polaków do okazywania czułych gestów, rusza z kolejną słodką kampanią. We wrześniu, pod hasłem „Kieruj się delikatnością” będzie zachęcać do empatii i serdeczności na drodze oraz w komunikacji miejskiej. Działania będą prowadzone z wykorzystaniem nośników OOH, m.in. bilbordów i Citylightów, ale też nośników na wiatach autobusowych i tramwajowych oraz na ekranach w komunikacji miejskiej.

X