Jesteś tutaj

Advertisement

Milka szuka najmilszego miasta

Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”. O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się będzie 913 miejscowości. Akcja rozpocznie się 25 kwietnia i będzie wspierana szeregiem działań w telewizji, radiu, internecie i punktach sprzedaży.

W ramach plebiscytu „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” organizatorzy będą szukać najbardziej sympatycznej miejscowości w Polsce, czyli takiej, w której mieszkają życzliwi, uśmiechnięci, mili i otwarci ludzie.

W inicjatywie można wziąć udział za pośrednictwem kilku interaktywnych platform: strony www.fioletowastrona.pl, aplikacji na Facebooku (www.facebook.com/MilkaPoland) lub dzięki aplikacji mobilnej Najmilsze Miasto.

Głosy w akcji Milki mają formę wirtualnych przytuleń. Im więcej przytuleń wysłanych przez mieszkańców i miłośników danego miasta do przyjaciół i znajomych, tym większe są szanse na wygraną właśnie tej miejscowości.

Kampania „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” ma  pięć etapów. Pierwszy rozpocznie się 25 kwietnia, a zakończy 25 maja. Zostaną wówczas wyłonione trzy miasta, które przejdą do finału akcji. To one, w następnych tygodniach będą się starały o tytuł Najmilszego Miasta w Polsce.

Dla mieszkańców każdego z miast finalistów zorganizowane zostaną imprezy plenerowe, z udziałem największych gwiazd polskiej sceny muzycznej. Najważniejsze wydarzenia będą relacjonowane w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych. Wielki finał na żywo zobaczą miliony Polaków w telewizji TVN.

– Pierwszej edycji akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!” towarzyszyły niezwykłe emocje. Co chwila zaskakiwani byliśmy pozytywnymi inicjatywami uczestników zaangażowanych we wspieranie swoich miast. Przekonaliśmy się, że w każdym zakątku Polski możemy spotkać ludzi, którzy spontanicznie i bezinteresownie potrafią dzielić się z innymi tym, co mają najlepszego: życzliwością i dobrymi uczuciami – powiedziała Beata Kucejko-Pełka, Brand Manager marki Milka, organizator akcji - Również w tym roku chcemy poznać miasto, w którym takich pozytywnych emocji jest najwięcej. Zapraszamy do zabawy wszystkich, którzy chcą pokazać, że to właśnie mieszkańcy ich miejscowości potrafią stworzyć taką niezwykłą atmosferę!

Najmilsze miasto w Polsce poznamy 6 lipca podczas wielkiego finału. Nagrodą dla zwycięzcy jest promocja dla miasta i jego mieszańców o wartości pół miliona złotych.

Wsparcie marketingowe

Akcja „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce” będzie wspierana licznymi działaniami komunikacyjnymi w telewizji, radiu, internecie oraz w punktach sprzedaży.

W głównych i niszowych stacjach telewizyjnych będzie można obejrzeć znaną już reklamę, która jest częścią kampanii Milki „Śmiało, bądźmy delikatni”. Do współpracy, podobnie jak w ubiegłym roku, zaproszeni zostali partnerzy mediowi: telewizja TVN oraz rozgłośnie RMF i RMF Maxx, którzy będą relacjonować wydarzenia poszczególnych etapów i zachęcać do wzięcia udziału w konkursach towarzyszących wyborowi najmilszego miasta. Działania promocyjne znajdą również odzwierciedlenie w silnej obecności w punktach sprzedaży w postaci dedykowanych materiałów wizualnych zapraszających do udziału w zabawie.

Materiały informacyjne i promocyjne dla miast, które chcą dołączyć do akcji, są już dostępne na stronie www.fioletowastrona.pl.

W poprzedniej edycji akcji wzięło udział blisko ponad 700 spośród 908 miast w Polsce, a ich mieszkańcy wysłali łącznie ponad 7 milionów wirtualnych przytuleń. Pierwszym Najmilszym Miastem w Polsce został Bytom. W finale, oprócz Bytomia, znalazły się Ostrów Wielkopolski i Rawa Mazowiecka.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Milka przygotowała wyjątkową ofertę na Wielkanoc. Będzie ona wspierana pierwszą w historii produktów sezonowych silną kampanią marketingową  obejmującą reklamę telewizyjną, bilbordy, Internet oraz materiały POS.

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

X