Jesteś tutaj

Advertisement

Milka na Wielkanoc

Marka Milka przygotowała wyjątkową ofertę na Wielkanoc. Będzie ona wspierana pierwszą w historii produktów sezonowych silną kampanią marketingową  obejmującą reklamę telewizyjną, bilbordy, Internet oraz materiały POS.

Głównym bohaterem oferty świątecznej są przepyszne nadziewane jajeczka z łyżeczką Löffel Ei w dwóch wariantach – czteropak w wytłoczce 136 g oraz pojedyncze jajeczka 34 g. Serca konsumentów z pewnością podbiją jajeczka Milka & Oreo 86 g oraz uwielbiane w Europie Zachodniej Mini Eggs 100g. Konsumenci marki Milka docenią Fioletowego Zajączka 60 g oraz Tabliczkę Happy Easter 100 g z ich ulubionej delikatnej czekolady.  

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

Mondelez Polska rozpoczyna II edycję ogólnopolskiej akcji „Milka. Wybierzmy najmilsze miasto w Polsce!”. O tytuł Najmilszego Miasta w Polsce i nagrodę główną, wartą pół miliona złotych promocję zwycięskiego miasta, starać się będzie 913 miejscowości.

X