Jesteś tutaj

Lubella Pełne Ziarno znika, bo ma nowy, lepszy smak

W niewyjaśnionych okolicznościach znika makaron Pełne Ziarno… Prawda wychodzi na jaw w najnowszej kampanii marki. Spoty oraz billboardy prosto z filmowych thrillerów rozwiązują tę zagadkę.

Lubella jako ekspert od zbóż i lider w kategorii makaronu stale ją rozwija. Przykładem jest perspektywiczny segment makaronów pełnoziarnistych, w który marka niezmiennie inwestuje. W nowej kampanii widzimy efekty ostatniej zmiany w smaku, który teraz jest bardziej delikatny.

„Znikające Pełne Ziarno” to zaskakująca kampania przedstawiająca trzymające w napięciu historie różnych bohaterów. Wszystkie łączy tajemnicze zniknięcie makaronów Lubella Pełne Ziarno. Zagadkę za każdym razem wyjaśnia jeden znaczący fakt – Pełne Ziarno ma nowy, lepszy smak. Tę istotną zmianę łatwo zauważyć…, gdy makaron znika w mgnieniu oka z talerza.

Kampania obejmuje spoty w kinach, działania outdoorowe oraz digitalowe.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Najlepsze ziarna, które są podstawą zbożowych produktów. Odpowiednia technika produkcji. Najlepsze składniki – 5 jaj i mąka z własnego młyna. W efekcie – smak tak delikatny, jak ten domowy. To elementy, dzięki którym nowy makaron jajeczny Lubelli idealnie komponuje się z rosołem.

Ulubiony makaron do rosołu? To ten domowy – teraz dokładnie taki efekt zapewnia Lubella. Aż 79% badanych Polaków potwierdziło, że nowy makaron Lubella Jajeczna jest właśnie tak delikatny, jak domowy. W nowej kampanii marka przedstawia, jak nowość odpowiada na różne oczekiwania.

X