Jesteś tutaj

Advertisement

Linia Premium od marki Wawel w nowej odsłonie i z nowymi smakami

Wawel przygotował dla konsumentów nową odsłonę swojej ekskluzywnej linii Czekolad Premium. Wśród nich: Gorzka Extra 90% cocoa, Gorzka Klasyczna 70% cocoa i Gorzka ze skórką pomarańczy 70% cocoa, a teraz także dwa nowe warianty: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa.

Dotychczasową linię trzech czekolad premium  uzupełniają dwie nowe propozycje: Gorzka z cząstkami miętowymi 70% cocoa i Gorzka z drobinkami kawy i ziarna kakaowego 70% cocoa. Nowy, smukły kształt tabliczek z wypukłymi elementami ziaren kakaowca i sygnaturą marki Wawel, idealnie wydobywa bogate walory smakowe czekolady. Dodatkowo, dzięki wydłużonemu procesowi konszowania, czyli intensywnego mieszania masy czekoladowej, produkty zyskały jeszcze bardziej aksamitną i delikatną konsystencję. Tak jak wszystkie słodycze z portfolio marki Wawel, Czekolady Wawel Premium objęte są innowacyjnym projektem Dobre Składniki – dzięki temu nie zawierają zbędnych dodatków, np. oleju palmowego, aromatów i sztucznych emulgatorów.  

Metamorfozę przeszły także opakowania. Postawiono na kolor ciemnobrązowy z elementami złota. Zmiana wpisuje się w panujące obecne trendy i została wprowadzona w oparciu o badania konsumenckie. Nowy elegancki wzór opakowania dodatkowo podkreśla charakter produktu premium. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

Firma Wawel i sieć kin Cinema City zawarły międzynarodową umowę koncesyjną na sprzedaż produktów luzowych. Słodycze są już dostępne w modułowych ekspozytorach „Wolność Wyboru” specjalnie dopasowanych do potrzeb barów kinowych we wszystkich Cinema City w Polsce. Od września polskie produkty trafią również do kin na terenie Słowacji, Czech, Bułgarii, Rumunii oraz Węgier.

X