Jesteś tutaj

Kultowe puszki Jacobs powracają

„Stworzone z bliskości” – pod takim hasłem od lutego startuje druga edycja kampanii Jacobs, której towarzyszą kultowe już ceramiczne puszki stworzone przez trzy pary znanych artystów. Konsumenci będą mogli zdobyć jedną z ponad 200 000 takich puszek za zakup promocyjnych produktów marki.

Ceramiczne puszki zostały zaprojektowane dla Jacobs przez znane duety artystów: Katarzynę Grocholę i Dorotę Szelągowską, Natalię i Paulinę Przybysz oraz Anitę Lipnicką i Johna Portera. Pięknie wykonane i praktyczne pojemniki na kawę Jacobs stworzone z bliskości przez trzy pary artystów przypominają nam o wyjątkowych chwilach, spędzonych z bliskimi przy filiżance kawy. W tym roku, po ogromnym sukcesie zeszłorocznej promocji, puszki będą dostępne po raz kolejny!

Zainteresowanie ze strony konsumentów, z jakim spotkała się zeszłoroczna kampania, przeszło nasze najśmielsze oczekiwania. Dlatego, w ramach tegorocznej promocji stworzyliśmy ponownie możliwość zdobycia własnej, limitowanej puszki, zachwycającej różnorodnością wzorów i bogactwem kolorów. Podobnie jak w zeszłym roku, marka otrzyma w okresie promocji silne wsparcie marketingowe i sprzedażowe – mówi Gabriel Olszewski, Senior Brand Manager Kategorii Kawy z Mondelez Polska S.A.

Działania marketingowe

Promocja otrzyma silne wsparcie w postaci kampani telewizyjnej, internetowej i outdoorowej, a także aktywności w prasie oraz zintegrowanych działań w punktach sprzedaży.

Do końca kwietnia w stacjach telewizyjnych o zasięgu ogólnopolskim (m.in. TVP, TVN, Polsat) oraz w kanałach tematycznych będzie można obejrzeć trzy spoty z udziałem gwiazd współpracujących przy projekcie.

Przez pierwsze cztery miesiące akcji będą także prowadzone działania w internecie – zarówno w postaci dedykowanych banerów, jak i szeroko zakrojonej kampanii w największych wyszukiwarkach. Dodatkowo, w maju planowana jest odsłona billboardowa.

Na potrzeby kampanii powstały również innowacyjne materiały POSm przedstawiające ceramiczne puszki, dzięki którym konsumenci będą mieli okazję zobaczyć, jak w rzeczywistości wygląda prezent. Informacje o promocji zostały również umieszczone na 10 najpopularniejszych wśród konsumentów produktach Jacobs.

Jak zdobyć puszkę?

W tym roku promocją zostały objęte wszystkie produkty marki – w sumie 54 różne artykuły. Aby zdobyć puszkę z limitowanej serii wystarczy kupić produkty Jacobs i zachować nakrętki lub opakowania, aby zebrać 20 punktów. Następnie należy je wymienić na wybraną puszkę w salonach Inmedio lub Relay na terenie całej Polski. Informacja o adresach punktów odbioru nagród jest dostępna, między innymi na dedykowanej stronie kampanii: www.jacobsart.pl. Promocja trwa od 1 lutego do 31 lipca lub do wyczerpania zapasów.

Galeria: 
Kategoria: 

Podobne artykuły

Data wydarzenia: 
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.).

Poranny zastrzyk energii. Popołudniowe doładowanie. Wieczorna chwila przyjemności. Trzy momenty w ciągu dnia, w których konsumenci najczęściej sięgają po filiżankę kawy Jacobs, ciastka belVita czy kostkę czekolady Milka. „Uśmiech. Podaj dalej” to startująca z końcem maja wyjątkowa akcja sprzedażowa bazująca na okazjach do sięgania i łączenia grup produktów w 3 w/w porach dnia.

X