Jesteś tutaj

Koral z wielką loterią KORALIADA

24 kwietnia rozpoczęła  się wielka loteria konsumencka KORALIADA. Akcję promuje spot reklamowy z udziałem popularnego aktora, Maćka Musiała.

Koralowa Loteria Lodowa 2017 KORALIADA trwać będzie 9 tygodni. „Baw się! Jedz lody! Wygrywaj koralowe nagrody!” – zachęca producent do udziału w zabawie, której warunkiem jest zakup minimum 2 lodów Koral na jednym paragonie i zgłoszenie paragonu na stronie www.koraliada.pl. Co tydzień  będzie można wygrać m.in. zestawy do odbioru wirtualnej rzeczywistości Samsung Gear VR, konsole PS4, tablety i inne, a w wielkim finale samochód Toyota Auris. Loteria obejmuje wszystkie lody z asortymentu firmy, a cała akcja ma na celu zwiększenie sprzedaży produktów PPL Koral.

Gwiazdą KORALIADY jest tegoroczny ambasador marki, Maciek Musiał. Kampania wsparta będzie materiałami POS oraz m.in. reklamą w serwisach młodzieżowych Onet.pl, Plejadzie, YouTube, a także w sieci Google i serwisach społecznościowych. Spot reklamowy emitowany jest w TVP oraz na kanale Polsat.

Loteria KORALIADA wpisuje się w strategię promocji marki Koral w 2017 roku realizowaną pod wspólnym hasłem „Prawa Korala”. „Prawa Korala” to inspirowane popularnymi Prawami Murphy’ego prawidłowości, jednak w przeciwieństwie do oryginału, mówią o tym, że rzeczy pójdą tak dobrze, jak to tylko możliwe... pod warunkiem, że towarzyszą nam lody Koral. Na całoroczną kampanię oprócz KORALIADY, składa się spot reklamowy z Maćkiem Musiałem oraz działania w Internecie, ze szczególnym uwzględnieniem serwisów społecznościowych. 

Kategoria: 

Podobne artykuły

7 lipca wystartowała kampania nowej, wakacyjnej akcji lodów Koral. „Pogromcy upalu.pl” to nie tylko konkursowa gra na urządzenia mobilne i w wersji przeglądarkowej, w której za wyniki można otrzymać atrakcyjne nagrody. To również wakacyjne Road Show nad Bałtykiem.

W kwietniu wystartowała 3. tura konkursu „Bo kocham te chwile” organizowanego przez – obchodząca w tym roku jubileusz 40lecia – firmę PPL Koral. Najważniejszym przesłaniem konkursu, ale również założycieli firmy, jest zachowanie tradycji i zgromadzenie fotograficznych wspomnień sięgających aż 1979 roku. Zgłoszenia przyjmowane są w postaci zdjęć, filmów czy zapisków na stronie www.bokochamtechwile.pl. Twórcy, powstającej w ten sposób kapsuły czasu, zamieścili już tysiące „wspomnień.” Na kolejnych czekają w konkursie wspaniałe nagrody w stylu retro.

X