Jesteś tutaj

Kampania reklamowa linii „Samo dobro” Indykpol

Indykpol rozpoczyna kolejny etap kampanii reklamowej. Tym razem będzie ona obejmować, niedawno wprowadzoną na rynek, linię produktów „Samo dobro” bez dodatku konserwantów.

Od 15 lutego przez 5 kolejnych tygodni przy wybranych programach TV będą emitowane 8-sekundowe billboardy sponsorskie promujące produkty z linii „Samo dobro”.

„Samo dobro” to najwyższej jakości produkty, tylko z mięsa indyczego, o wysokiej mięsności, bez dodatku konserwantów i o krótkiej liście składników. W tej linii znane są już mięsa – szlachetne, z indyka, hermetycznie pakowane, najwyższej jakości, kontrolowane w procesie od pola do stołu. Od niedawna linia została poszerzona o nowe produkty: w ladach tradycyjnych można znaleźć Filet pieczony Samo dobro z indyka, Parówki Samo dobro z indyka oraz Pasztet Samo dobro z indyka, zaś na stoiskach samoobsługowych parówki Jedynki Samo dobro oraz Pasztet z indyka w opakowaniu 210 g.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W listopadzie br. rozpoczął się program lojalnościowy „Punktomania, punkty zbierasz – nagrody odbierasz”, skierowany do podmiotów prowadzących sprzedaż detaliczną. Akcja promocyjna obejmuje wybrane produkty Indykpol, zakup których premiowany jest punktami, które z kolei można wymienić na cenne nagrody z kategorii AGD i RTV. 

Pod hasłem „Sięgnij po kasę” rozpoczyna się konkurs, w którym kupujący parówki Jedynki mają szansę wygrać tygodniowo 10 nagród po 500 zł. Promocja trwa od 10 czerwca do 4 sierpnia 2019 r.

X

Przeczytaj również