Jesteś tutaj

Kampania przecieru pomidorowego Łowicz

Wystartowała kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz. Spot podkreśla najwyższą jakość produktu i możliwość różnorodnego zastosowania go w kuchni.

Najnowsza kampania reklamowa przecieru pomidorowego Łowicz podkreśla najwyższą jakość produktu. Jest gęsty, intensywnie czerwony i wartościowy w codziennej diecie – nie zawiera dodatku soli i jest źródłem potasu. Ma też wszechstronne zastosowanie – idealnie sprawdzi się nie tylko w uwielbianej zupie pomidorowej, ale też w innych potrawach. Po spróbowaniu dań z przecierem Łowicz można dosŁOOOwnie zapiać z zachwytu. Kampania obejmuje działania w telewizji i internecie.

Emisję spotu reklamowego przecieru poprzedziła kampania sponsoringowa innego pomidorowego produktu z oferty marki Łowicz – koncentratu pomidorowego 190g.  Plansze sponsorskie dla tego produktu pojawiały się przed i po emisji popularnych seriali w telewizjach Polsat i TVN. W komunikacji podkreślona została klasa łowickiego koncentratu, uhonorowanego prestiżowym znakiem Jakość Tradycja.

Kategoria: 

Podobne artykuły

20 kwietnia wystartowała kampania reklamowa tegorocznej nowości – Łowicz 100% z owoców Extra Gładki. To unikalna oferta w kategorii produktów dżemowych przygotowana specjalnie dla najmłodszych.

W połowie października rusza kampania reklamowa produktów dżemowych – Łowicz 100% z owoców  i nowości dla dzieci 100% z owoców Extra gładki.

X