Jesteś tutaj

Kampania Big-Active

We wrześniu startuje kampania wspierająca kategorię herbat zielonych marki Big-Active. W ramach kampanii spot reklamowy herbat, pod hasłem „Dopełnienie dobrych chwil”, emitowany będzie w największych stacjach telewizyjnych, jak również w Internecie i w wybranych kinach w całej Polsce. W ramach kampanii zaplanowano także działania PR i promocję kategorii w mediach społecznościowych. Kampania potrwa do końca roku.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Marka Big-Active, w której portfolio znajdują się czerwone herbaty z dodatkiem cytrusów, zachęca do poznania ciekawostek dotyczących czerwonej herbaty Pu-Erh oraz sposobów jej zaparzania. 

Rozpoczęła się kampania reklamowa marki Big-Active, promująca nowe warianty ekspresowych herbat zielonych w egzotycznych połączeniach smakowych: Herbatę Zieloną z Limonką i Mandarynką oraz Herbatę Zieloną Earl Grey z Bergamotką. Działania reklamowe obejmą emisję spotu w największych stacjach telewizyjnych i ogólnopolskiej sieci kin oraz zakrojoną na szeroką skalę komunikację on-line.

X