Jeszcze delikatniejsze czekolady z mnóstwem bąbelków
Data wydarzenia:
2014-01-23

Trwa telewizyjna kampania promująca czekoladę Milka Bubbly. Działania marketingowe obejmują spot reklamowy, kampanię outdoorową, wsparcie w punktach sprzedaży i w mediach społecznościowych. Natomiast konsumenci, którzy ferie zimowe spędzą w górach, w lokalnych punktach sprzedaży będą mogli odebrać czapkę Milka z rogami. Fioletowe nakrycie głowy jest jednocześnie biletem wstępu na rodzinny event na stoku Czantoria w Ustroniu i zawody „Fioletowy koniec zimy z Milką” (1 marca br.). Celem zintegrowanej kampanii jest podkreślenie walorów nowego produktu i zachęcenie konsumentów, by zgodnie z hasłem marki „Śmiało, bądźmy delikatni”, byli dla siebie bardziej mili na co dzień.
Kategoria:
Podobne artykuły
Więcej w kategorii
2019-12-05
Mówimy jak jest, czyli FRoSTA pod lupą
2019-12-05
Nowości w Purella Superfoods
2019-12-03
Czarne babeczki Dr. Oetkera
2019-12-03
Babeczki Kokosowe z Celpolu