Jesteś tutaj

Góra siana do wygrania z mlekiem Łaciate

Nowa loteria mleka Łaciate właśnie wystartowała, a w niej nagrody o łącznej  wartości 400 tys. zł. 

Marka Łaciate przyzwyczaiła konsumentów do zaskakujących kampanii reklamowych oraz nietypowych konkursów. Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol z Grajewa, właściciel marki Łaciate, rozpoczęła kampanię promocyjną nowej loterii dla konsumentów „Góra siana do wygrania”.

Do wzięcia udziału w loterii wystarczy zakup mleka Łaciate w specjalnie oznaczonym opakowaniu. Należy zachować paragon i zarejestrować zakup na stronie laciate.pl pomiędzy 15 października, a 9 grudnia. Po rejestracji paragonu i kodu z opakowania można od razu sprawdzić, czy nasze mleko Łaciate wygrało.  Mlekpol ufundował nagrody o łącznej wartości 400 tys. zł.

Konkurs będzie miał mocne wsparcie medialne: kampania internetowa, spoty telewizyjne i radiowe oraz  nośniki outdoor.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Ponad ćwierć miliona zgłoszeń, tak można podsumować sukces kolejnej loterii „Góra siana do wygrania”. Mlekpol, właściciel marki  Łaciate, przekazał 1111 nagród pieniężnych o łącznej wartości 200 tys. zł.

Największe wydarzenie branży spożywczej w Europie i jedno z najważniejszych spotkań jej przedstawicieli odbyło się w Paryżu. Od 21 do 25 października ponad 7200 wystawców prezentowało na targach SIAL produkty oraz innowacyjne rozwiązania dedykowane żywności. Na tak ważnym wydarzeniu nie zabrakło Spółdzielni Mleczarskiej Mlekpol z Grajewa.

X