Jesteś tutaj

Advertisement

Finał loterii i konkursów Wawel z sieciami handlowymi

Dobiegły końca 3 aktywności konsumenckie marki Wawel realizowane we współpracy z partnerami handlowymi – loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za minimum 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci i bilety do kina. Aby wziąć udział w akcji wystarczyło zakupić dowolne produkty marki Wawel za określoną kwotę, w tym także słodycze na wagę, i zarejestrować paragon. To przykład udanej współpracy producenta i partnerów handlowych, którym udało się zaangażować w akcje łącznie kilkanaście tysięcy konsumentów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

W tym roku marka Wawel przygotowała dla konsumentów wyjątkową, okazjonalną ofertą walentynkową. Pojawią się w niej znane i uwielbiane produkty, jak Malaga i Kasztanki, a także pyszne nowości – czekolada Stracciatella i czekolada Chrupiący Kokos. Wszystkie produkty mają specjalnie zaprojektowane, eleganckie opakowania z miłosnymi motywami i dedykacją „Dla Ciebie”. Te propozycje idealnie sprawdzą się jako słodki upominek dla bliskiej osoby.

Galaretki z nadzieniem Fresh&Fruity to nowy produkt w portfolio firmy Wawel. Kolorowe, soczyste i pyszne inspirują do zabaw z modą w nowej kampanii telewizyjnej i outdoorowej.

X