Jesteś tutaj

Finał loterii i konkursów Wawel z sieciami handlowymi

Dobiegły końca 3 aktywności konsumenckie marki Wawel realizowane we współpracy z partnerami handlowymi – loteria w sieci Carrefour oraz dwa konkursy z sieciami Intermarche i Lidl. Klienci byli zachęcani do rejestrowania paragonów za zakup słodyczy marki Wawel za minimum 20 zł, a nagrodami były samochody Hyundai i20, bony towarowe sklepów danej sieci i bilety do kina. Aby wziąć udział w akcji wystarczyło zakupić dowolne produkty marki Wawel za określoną kwotę, w tym także słodycze na wagę, i zarejestrować paragon. To przykład udanej współpracy producenta i partnerów handlowych, którym udało się zaangażować w akcje łącznie kilkanaście tysięcy konsumentów.

Kategoria: 

Podobne artykuły

Trudno odmówić sobie tego, co dobre. A takie są czekolady Premium Wawel. Potwierdza to pozyskany przez markę certyfikat UTZ, który oznacza, że kakao wykorzystane do produkcji słodkości pochodzi z odpowiedzialnych, zrównoważonych upraw. Wyrazisty smak i charakter czekolad Wawel Premium zachwycają każdego.

Dobiega końca druga edycja akcji społeczno-konsumenckiej „Serce Rośnie” organizowanej przez firmę Wawel. Jeszcze do końca grudnia, kupując słodycze marki oznaczone serduszkiem, Konsumenci mogą wesprzeć jedną z pięciu organizacji dobroczynnych biorących udział w programie. Co więcej – teraz każda złotówka z opakowań słodyczy Wawel jest mnożona podwójnie. Zwieńczeniem akcji będzie uroczysta gala zaplanowana na marzec przyszłego roku, podczas której zebrane środki pieniężne zostaną przekazane poszczególnym organizacjom.

X